עזבה את שחקן הכדורגל לטובת אחד הטניסאים הטובים בעולם

סופיה תומאלה
סופיה תומאלה | מסך, אינסטגרם

דוגמנית העל סופיה תומאלה סיימה את מערכת היחסים עם לוריס קאריוס ועברה לזרועותיו של סשה זברב שצעיר ממנה בשמונה שנים: "היא עשתה את זה בשביל לפגוע בו". לירון שרון עם הפרטים מהדרמה

(גודל טקסט)

אין אוהד כדורגל שלא זוכר את מופע האימים של לוריס קאריוס, שסיפק תצוגת שוער אומללה שעלתה לליברפול בהפסד בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד ב-2018. לאחר אותה נקודת שפל, הגרמני בן ה-28 יצא לדרך חדשה, כשהכיר את החצי השני שלו, סופיה תומאלה, שנחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות באירופה. השניים היו צמודים חזק לאורך הפרק של קאריוס בבשיקטאש וגם באוניון ברלין, אך מסתבר שסיפור האהבה הגיע גם לקיצו וליבו של הכדורגלן נשבר שוב.

הדוגמנית ההורסת בת ה-32 שחיממה את לילותיו במשך שלוש השנים האחרונות, עזבה אותו לטובת אלכסנדר זברב, מי שקטף את מדליית הזהב בטניס באולימפיאדת טוקיו 2020. המדורג רביעי בעולם נכון להיום כבש את הדוגמנית והשחקנית שמככבת באופן שנתי במגזין פלייבוי ובשלל סרטים וסדרות טלוויזיה. "איזה אס תפסתי בשנת 2021", כתבה סופיה בחשבון האינסטגרם שלה והעלתה תמונה שלה ושל הטניסאי מתנשקים בלהט. "סופיה עשתה את זה בשביל לפגוע בקאריוס, זה ברור", טענו במדורית הרכילות. תומאלה לא נרתעה מעברו של זברב, שכידוע הואשם בהתעללות על ידי האקסית שלו אולגה שריפובה.

ביוני האחרון השניים הפרידו כוחות כאשר כולם סביבם היו בטוחים שאוטוטו הכדורגלן כורע ברך ומציע לזוגתו המבוגרת ממנו בארבע שנים להיות שלו לנצח, אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. השניים נפרדו וסופיה כבר מתנחמת בזרועותיו של הטניסאי שצעיר ממנה בשמונה שנים. בגרמניה בטוחים שמערכת היחסים בין זברב לדוגמנית החלה עוד לפני הפרידה שלה מהשוער. כזכור, בשנת 2010 נבחרה סופיה על ידי מגזין FHM כאישה השלישית היפה ביותר על הפלאנטה – וזה כנראה זה מסביר את הקצב בו היא מחליפה בני זוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי