נפרדה מבן הזוג לאחר שבגדה בו עם בעלים של קבוצת כדורגל

דילטה לאוטה
דילטה לאוטה | מסך, אינסטגרם

דילטה לאוטה הלוהטת חזרה לשוק הרווקים והרווקות והיא ממשיכה להסעיר את התקשורית האיטלקית. לירון שרון עם הפרטים מארץ המגף

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על מגישת הספורט הכי מפורסמת באיטליה, דילטה לאוטה, הייתה לפני מספר חודשים, אז פורסם שהיא בגדה בבן זוגה, השחקן הטורקי ג'אן יאמאן, עם בנו של בעלי מועדון הכדורגל רומא, ראיין פרידקין. הבלונדינית עמדה במרכזה של סערה תקשורתית לאחר שמגזין איטלקי פרסם תמונות שלה מתנשקת עם המיליונר האמריקאי. מסתבר שהפרשה הזאת עלתה לה ביוקר, כי היא והטורקי שלה נפרדו והיא שוב חזרה לשוק הרווקים רווקות.

לאוטה התראיינה וסיפרה כי בתחילת השנה הנוכחית החלה לצאת עם הטורקי, אבל לאחרונה מערכת היחסים עלתה על שרטון והשניים נפרדו. "הכל היה ממש מהיר אבל היה כך כך כיף. זו בעיה להתאהב במישהו כל כך מפורסם, יש בזה הרבה פוליטיקה", סיפרה מגישת הספורט בכנות והוסיפה: "היה קשה לשמור על מערכת היחסים שלנו אינטימית כי כל דבר פורסם וזה הכביד עלינו. היינו מאוהבים וניסינו שזה יעבוד אבל הכל היה מסובך והחלטנו להיפרד".

את יום הולדתה ה-29 שחל בחודש שעבר חגגה לאוטה בסטטוס החדש, רווקה, אבל המדור בטוח שלא ירחק היום בו נשמע כבר על בן זוג חדש שמחמם אותה בלילות. ואם זה אכן יהיה ראיין פרידקין בסוף – אף אחד לא נופתע. היא אמנם סיפרה בעבר בראיון ש "לא אצא לעולם עם כדורגלן"", אבל בן של בעלים של קבוצת כדורגל, זה כבר לגמרי תופס מבחינתה.

דילטה לאוטה
דילטה לאוטה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי