מירן בוזגלו חשפה: "מאור היה בדיכאון, הוא עבר טלטלה נפשית"

מאור בוזגלו ומירן בוזגלו | פרטי

לאחר שהבורר קבע כי הפועל תל אביב תשלם לקשר למעלה ממיליון שקלים בשל ביטול חוזהו, אשתו סיפרה על התקופה המורכבת שעבר: "האור נכבה אצלך פתאום וזה שבר לי את הלב. שמחה שהצדק יצא לאור"

(גודל טקסט)

לאחר שהבורר קבע כי הפועל תל אביב תצטרך לשלם למאור בוזגלו למעעלה ממיליון שקלים בשל ביטול הסכם עמו, אשתו, מירן בוזגלו, העלתה פוסט לאינסטגרם וחשפה מה עבר על הקשר.

"אני היחידה שיודעת באמת מה עברת ואיזו טלטלה הנפש שלך ספגה. את זה שגרמו לך לאבד את הדבר שאתה קם בשבילו בבוקר מאז גיל שלוש – הכדורגל! הדיכאון, הקושי, האור נכבה אצלך פתאום. כל פעם מחדש הלב שלי נשבר לראות אותך ברגעים האלו, למרות שהשתדלת להיות חזק ולעמוד בגבורה בתקופה המאתגרת הזאת. אני שמחה כל כך שהצדק יצא לאור. הלוואי ומקרים כאלו לא יחזרו יותר לאף אחד. תודה לך בורא עולם ", כתבה אשתו של הכדורגלן בן ה-33.

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

בוזגלו עצמו כתב אתמול באינסטגרם: "חוזה זה חוזה הסכם זה הסכם וכדאי לכולם להכניס את זה טוב לראש. הבוקר זכיתי בתביעה מול הפועל תל אביב כשהבורר פסק על מלוא הסכום והצדק יצא לאור. ויודעים מה? הכסף הוא לא האישיו. אני לא משחק כדורגל כבר תקופה ארוכה בגלל מחדלים, בגלל שלשחקן הישראלי לא תמיד יש זכויות ובגלל שכאן יש שמתנהגים כמו בג'ונגל. הקריירה שלנו קצרה גם ככה ותלויה במיליון פרמטרים ובמקום לשמור על הזכויות, יש רבים שנרמסים והעתיד שלהם בסכנה. היום נפל דבר, היום אולי יצאה בשורה וכולי תקווה שהמסר יעבור. אמנם אני ניצחתי ואקבל כל אגורה שמגיעה לי. התחושה? קצת שמח קצת עצוב".

עורך דינו של בוזגלו, שי אליאס, טען אתמול בתכנית הספורט של 103FM ש"הפועל תל אביב גמרה למאור את הקריירה".

מאור ומירן בוזגלו | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי