תחזיקו חזק: נחשף "השכר" החודשי שרונאלדו מקציב לזוגתו

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | Daniele Venturelli / Contributor

על פי דיווח יוצא דופן שאמינותו אינה ידועה, הפנומן הפורטוגלי מקציב לג'ורג'ינה רודריגס סכום חודשי קבוע לרכישת מוצרים ממותגים ודואג שלא תחצה את הגבול. הסכום המדויק והפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)

בתקשורת האנגלית ממשיכים לעסוק כמעט על בסיס יומי בחייו הפרטיים של כריסטיאנו רונאלדו, כוכב מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל, שתופס את כל הכותרות מאז ששב לשדים האדומים.

על פי דווח יוצא דופן, שאמינותו אינה ידועה, רונאלדו מקצה לזוגתו ואם ילדיו, ג'ורג'ינה רודריגס, תשלום חודשי קבוע של 80 אלף פאונד לטובת רכישת מוצרים ממותגים כמו בגדים ותכשיטים.

באותו דיווח הודגש כי הכסף "אינו משמש את ג'ורג'ינה לצרכים יומיומיים כמו אוכל, דלק ועוד". על פי הפרסום, ג'ורג'ינה נוהגת ללכת להרבה אירועים, כנסים והשקות ומכאן נולד רעיון התקציב שאמנם מגביל את הדוגמנית, אך מי לא היה רוצה לקבל 80 אלף פאונד מידי חודש רק למותגים?

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
חייהם הפרטיים ממשיכים להסעיר את מדורי הרכילת בעולם | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

לאחרונה נכלל שמה של זוגתו של רונאלדו ברשימת 100 המשפיענים הספרדים של מגזין פורבס. ג'ורג'ינה, לה כ-27 מיליון עוקבים באינסטגרם, נבחרה בקטגוריית הלייף סטייל, כיאה לחובבת אופנה ופאשניסטה מדופלמת, בנוסף לחיי היומיום שלה עם שחקן הכדורגל הכי מפורסם בעולם.

ג'ורג'ינה הפכה בשנים האחרונות למושא הערצה עבור מיליוני עוקבים שמקבלים השראה מטעמה ומהבגדים שהיא לובשת. סגנון נוח וספורטיבי שהביא למותג הבגדים שלה, שנקרא OM By G. חוץ מזה, הרקדנית לשעבר השתתפה ב"זזמר במסיכה" והיממה את ספרד בשנה האחרונה.

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Mondadori Portfolio / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי