אשתו של רוני שברה שתיקה: "פרשיות המין לא מתקבלות על הדעת"

ויין רוני | אימג'בנק GettyImages, Aleksandra Szmigiel

"אמזון פריים" פרסמה טריילר לסרט הדוקו על כדורגלן העבר, בו אשתו הגיבה לסקנדלים של בעלה. וגם: העדות של מאמן דרבי קאונטי

(גודל טקסט)

סרט דוקומנטרי אודות ויין רוני, שהופק על ידי "אמזון פריים", יעלה לאקרנים בתחילת 2022, אך בטריילר שפורסם אתמול (שלישי) דווקא אשתו קולין גנבה את ההצגה, כשהתייחסה לשערוריות המין והאלכוהול בהן "כיכב" בעלה החלוץ לשעבר.

"ידעתי מי האנשים שוויין בילה בחברתם. ביחד עם אלכוהול… זה לא טוב. אני סולחת לו, אבל היה בלתי מתקבל על הדעת", סיפרה בקדימון קולין רוני בת ה-35. הסקנדל האחרון שמאמן דרבי קאונטי היה מעורב בו התרחש בחודש יולי האחרון, כאשר צולם יחד עם שתי נשים בבית מלון וכשהוא מנשק אחת מהן במועדון.

ויין רוני
סקנדל אחרי סקנדל. התמונה של רוני במלון | צילום מסך, יוטיוב

רוני ואשתו מכירים מגיל 12 ונמצאים בזוגיות כמעט 20 שנה, אך התנהגותו הסוררת האפילה על מערכת היחסים במספר לא קטן של הזדמנויות. ב-2004 דווח על שני בילויים של הכדורגלן עם יצאניות, באותה שנה גם פורסם כי הוא קיים יחסי מין עם אישה מבוגרת ממנו בכמעט 30 שנה, מספר שנים לאחר מכן הוא בגד באשתו בזמן שהייתה בהיריון וקולין עזבה את ביתם עם בנם הפעוט קאי. בהמשך היא סלחה לחלוץ וחזרה להתגורר עמו, אבל אחרי תקופה קצרה פורסם כי ויין שכב קיים שלישייה עם שתי נשים אחרות.

ב-2017 נעצר החלוץ האנגלי בשל נהיגה בשכרות כשלצדו אישה שאינה קולין וב-2019 הוא נעצר שוב, לאחר שהפעיל אזעקת חירום בשדה תעופה בארצות הברית כשהיה בהשפעת תערובת של אלכוהול וכדורי שינה. למרות שמעל באמונה פעם אחר פעם, קולין נשארה לצדו תמיד ולאחר הפרשייה ביולי האחרון היא גוננה עליו כשטענה שהוא "אבא מבריק".

הטריילר הרשמי לסרט הדוקומנטרי על ויין רוני

סרט הדוקו שיעלה בעוד מספר חודשים כולל ראיונות עם חבריו לקבוצה לשעבר – דייויד בקהאם, גארי נוויל וריו פרדיננד, בנוסף לעדות של רוני עצמו על כך שאביו נהג לסטור לו כשוויכוחים בין השניים יצאו משליטה במהלך שנות התבגרותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי