איבדה את זה: זוגתו של אקס ריאל גילתה שהוא בוגד בה ודרסה אותו

אאורה רואיס
אאורה רואיס | BERTRAND GUAY / Staff

תקרית הזויה לחלוטין בספרד: אאורה רואיס תפסה את בן זוגה חסה רודריגס על חם והחליטה להתנקם. לירון שרון עם הפרטים המלאים על האירוע ההזוי, שבסיומו השחקן נפצע וכוחות משטרה הוזעקו למקום

(גודל טקסט)

תקרית הזויה: כוכבת הרשת אאורה רואיס תפסה את בן זוגה חסה רודריגס – אקס ריאל מדריד ופ.ס.ז' – בוגד בה ולא בפעם הראשונה, מה שגרם לה לכעוס עד כדי כך שהיא ניסתה לדרוס אותו.

האירוע המלחיץ פורסם לראשונ בטלויזיה הספרדית והתרחש לאחר שהזוג עזב את גראן קנריה ארנה, שם צפה במופע של זמר מקומי. אאורה זיהתה שחסה קיבל הודעה מאישה אחרת ובין השניים התפתח ויכוח קולני מאוד שבסיומו היא איבדה לחלוטין את העשתונות ורתחה מזעם.

מרוב זעם, כוכבת הרשת לקחה את מפתחות הרכב וניסתה לדרוס את השחקן עם הלמבורגיני שלו. האירוע דלף במהרה לרשתות החברתיות וכן גם והרגע שבו המשטרה הגיעה לעצור אותה. למרבה המזל שלה ושלו, התברר ששחקן הכנף של לאס פאלמס סובל בסך הכל מפגיעה קלה ברגלו.

למרות האירוע הביזארי, השניים הצליחו ללבן את העניינים וחזרו זה לזרועות זו אחרי פחות מיממה. ניסיון הדריסה "סידר" לאאורה עלייה משמעותית בכמות העוקבים באינסטגרם ובספרד כבר תוהים כיצד ייתכן שהשניים עדיין לא הפרידו כוחות לאחר ניסיון דריסה ושלל בגידות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי