בתו של בכיר בכדורגל הישראלי: אבא שלי משתתף בזמר במסכה‎‎

הרוגלעך
הרוגלעך | ערן לוי

האם מאחורי הרוגלעך מסתתר אחד האנשים החזקים ביותר בכדורגל הישראלי? לירון שרון עם הפרטים המלאים מפרק הבכורה של תכנית הריאליטי המצליחה שמשגעת את המדינה

(גודל טקסט)

אתמול חזרה למסך תוכנית הריאליטי הנצפית ביותר בשנה האחרונה, "הזמר במסכה" של קשת 12, ואיתה חזרו גם הספקולציות, הניחושים והחשדות במיטב מפורסמי ישראל שייתכן ומסתתרים מאחורי המסכות החדשות של תוכנית הריאליטי ששיגעה את העולם. אם תשאלו את אור לוזון, בתו של מי שהיה בעבר הבעלים של מכבי פתח תקווה וכיום הבעלים של 'קבוצת לוזון', עמוס לוזון, היא תגיד לכם שאביה משתתף בתוכנית.

אור, שכבר סיפרנו לכם בעבר שהפכה לכוכבת רשת עם 45 אלף עוקבים באינסטגרם, חברים מפורסמים כמו ליאן וטל בן חיים, נטע אלחמיסטר ונועה בני, אדל בספלוב וכמובן אבא עמוס שמככב אצלה בסטורי בלי סוף, שיתפה אחרי שידור התוכנית בהתכתבות שלה ושל חבריה שם היא מודה "עמוסי חשוד מבחינתי". אור שלחה בקבוצת הוואטסאפ: "תקשיבו, נראה לי אבא שלי משתתף בזמר במסכה". החברים תהו מדוע היא חושדת ואף הסכימו שלא יופתעו במידה והדבר נכון. אור סימסה לאביה: "אבא אני חושדת שאתה משתתף בזמר במסכה. אם הלכת לזה ואתה לא מספר לי אתה בבעיה".

הסטייליסטית לבית משפחת לוזון שאחראית להלביש שמות גדולים כמו עומר אדם ובר רפאלי, חושדת ברצינות שאבא שלי הוא הרוגעלך. אור שיתפה את התמונה וכתבה: "אבא עלינו עליך, אתה יכול לצאת מהרוגעלך". גם אחת מחברותיה של לוזון הסכימה עם ההשערה וחשבה שהתחפושת מתכתבת עם מבנה גופו של איש העסקים חובב הכדורגל. בת הזוג שלו, השורדת ומפיקת האירועים אירית רחמים, לא התייחסה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה לנושא. חוץ מהרוגעלך, נחשפו אתמול מסכות נוספות: האיילה, הצדפה, השיבולת, התמנון והתוכי, והמדור מהמר שאחרי אורי ששון בעונה שעברה, גם השנה יהיה ייצוג הולם לעולם הספורט. תהיו ערניים ושימו לב לרמזים!

"עמוסי חשוד"
"עמוסי חשוד" | מסך, אינסטגרם
עמוס לוזון הוא הרוגעלך?
עמוס לוזון הוא הרוגעלך? | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי