האודישן הגנוז של אוהד ואסי בוזגלו ל"מירוץ למיליון"

אסי ואוהד בוזגלו | אור גפן

רגע אחרי עליית העונה החדשה של "הישרדות VIP", שהאח הבכור במשפחה משתתף בה ואחיו הצעיר זכה בה לפני שנה, פורסם סרטון מהניסיון של השניים להתקבל לתכנית ריאליטי אחרת של רשת 13

(גודל טקסט)

רגע אחרי עלייתה של העונה החדשה של "הישרדות VIP", לה חיכינו בסבלנות בחצי השנה האחרונה, מערכת "הצינור" של רשת 13 שחררה אודישן בלעדי של צמד האחים הכי מפורסם בתולדות "הישרדות" ישראל, אסי ואוהד בוזגלו. עוד לפני שהשייח' הוכתר כשורד האחרון וניצח בעונה שעברה, והרבה לפני שאוהד פגש את פאני גרושתו על האי בפיליפינים, האחים הגדולים של מאור בוזגלו ניסו את מזלם בריאליטי אחרת של אותו ערוץ: "המירוץ למיליון".

צפו באודישן של אסי ואוהד (צילום: טיק טוק "הצינור")

ב"צינור" העלו לטיק-טוק את האודישן הגנוז של צמד האחים שקרעו אותנו מצחוק ועד עכשיו המדור תוהה לעצמו איך השניים לא התקבלו לתוכנית בה זוגות צריכים לשתף פעולה ולצלוח משימות מטורפות סביב העולם. המראיין שאל את האחים: "איך זה לחיות תחת המטרייה של יעקב ומאור, זה קשה או שאתם מקבלים את זה בסבבה?". אסי היה הראשון להשיב ואמר: "אז זהו שהיום אנחנו כבר לא במטרייה", כלומר שמאז עלייתה לאוויר של תכנית הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס", כל בני המשפחה התפרסמו ובגדול. אוהד הוסיף: "מאור זה מגה סלב ואבא איתו בכדורגל".

השניים, שנהגו לבלות יחד 24/7 באותה תקופה, חשפו כל מיני פרטים משעשעים אחד על השני. אסי סיפר: "אני צריך להתחפש לבחורה כדי שהוא יהיה מבסוט. אשים פאה בלונדינית, כי אוהד כל היום חי בסחרחורות, בבלאגנים". אוהד הסכים: "אני חריג קצת. אני מסוגל לתת למישהי יפה לעקוף אותנו במירוץ". אסי הזכיר שהם "ווינרים בנשמה ולא משנה אם זה שש-בש או משחק כדורגל", הוא תמיד ירצה לנצח. על האי זה הצליח לו יופי, עכשיו רק נותר לראות איך אחיו הגדול הסתדר שם, ובעיקר מעניין אותנו עם מי מהבנות באמת היה לו רומן.

אוהד בוזגלו | אינסטגרם

אגב, בזמן שהתוכנית עלתה לשידור ואף ניצחה אתמול בקרב הרייטינג את "הזמר במסכה" של קשת, אוהד שיתף את מאות אלפי עוקביו הבוקר כי לאחר המשימה הראשונה ב"הישרדות", הוא ערך אולטרסאונד שקבע שהוא קרע את שריר הירך האחורי כבר ביום הראשון למשחק. בפרק הראשון של העונה החדשה צפה אחיו השורד האחרון ביחד עם אשתו ההריונית עדי בחופשה בפראג, מה שלא מפריע לקמפיינים שהוא השתתף בהם להתפרסם במקביל. אסי הספיק לצלם קמפיין חדש למותג הטרקטורונים "ACCESS", המשווק בארץ על ידי חברת מטרו מוטור, יבואנית כלי שטח ודו גלגליים. בסט הצילומים סיפר השורד האחרון שצייד את אחיו אוהד בכל הטיפים כדי לשרוד ולהתקדם כמה שיותר במשחק. כשנשאל האם יש סיכוי שנראה אותו בסיבוב שני במשחק, השיב בוזגלו כי למרות שאין דיבור על כך – בשנייה הוא היה חוזר לאי.

צייד את אח שלו בטיפים של ווינר. אסי בוזגלו (צילום: ניר עמוס) | ניר עמוס
היה חוזר בשנייה לאי. אסי בוזגלו (צילום: ניר עמוס) | ניר עמוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי