קרובה למסי, עוקבת אחרי בר רפאלי: "האחראית" לבגידה של איקרדי

יוחניה 'צ'ינה' סוארס
אאוחניה 'צ'ינה' סוארס | מסך, אינסטגרם

לאחר שוונדה נארה טענה שחלוץ פריז סן ז'רמן "הרס עוד משפחה בשביל זונה", הסירה ממנו עוקב באינסטגרם והסעירה את העולם, לירון שרון עורכת לכם היכרות עם חברתה הטובה שהייתה "שותפתו לפשע"

(גודל טקסט)

משפחת איקרדי ממשיכה להסעיר את עולם הכדורגל. אתמול היממה וונדה את מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם כשהעלתה סטורי שכביכול מאשים את בעלה בבגידה. "הרסת עוד משפחה בשביל זונה", היא כתבה בכעס והסירה עוקב מבעלה מאורו שקיים יחסי מין עם חברתה הטובה.

הזוג נישא בשנת 2014 ולו שתי בנות: פרנצ'סקה ואיזבלה. כזכור, צמד הארגנטינאים הכיר בנסיבות כמעט לא הגיוניות – איקרדי ו-וונדה בגדו שניהם במקסי לופז, בעלה הראשון של אשת הכדורגלן וחברו הטוב של החלוץ בן ה-28, לאחר שזה הכניס אותו לתוך ביתו ולקח אותו תחת חסותו.

אתמול, כמעט שמונה שנים אחרי, יש ברשתות החברתיות תחושה של "שידור חוזר" בחייו המסעירים של הזוג הפרובוקטיבי שמתקשה לחיות חיים שגרתיים ושוב מסתבך בפרשיית אוהבים. צ'ינה סוארס, האישה שאיתה איקרדי בגד בוונדה, היא שחקנית, דוגמנית וזמרת ארגנטינאית, אותה הכיר הכדורגלן בזכות אשתו, שהציגה אותה בפני בעלה לפני מספר שנים ונראה שכעת וונדה "משלמת" על הבגידה שלה בבעלה לשעבר.

סוארס בת ה-29 עדיין לא הכחישה את ההאשמות ואף בחרה להתעלם מהסערה סביבה ולשתף סטורי עם שתי בנותיה תחת הכיתוב "יום האם שמח". הזמרת שמתגוררת במדריד עדיין עוקבת אחרי וונדה ובאופן לא מפתיע בכלל לא עוקבת אחרי איקרדי. סוארס היא אחת הזמרות והשחקניות האהובות במדינתה.

יש לה שלושה ילדים משני גברים שונים: שתי בנות בנות 8 ו-3 ותינוק בן שנה. חוץ מזה, צ'יינה היא חברה גם של אשת כדורגלן אחרת מאותה הקבוצה של איקרדי, אנטונלה רוקוזו, אשתו של מסי, ויש לה קצת יותר מחמישה מיליון עוקבים. אגב, היא גם עוקבת אדוקה של בר רפאלי שלנו. אנחנו מבטיחים לעדכן בהתפתחויות בפרשיית האוהבים הסוערת שמתרחשת בפריז סן ז'רמן

עוקבת אחרי בר רפאלי
עוקבת אחרי בר רפאלי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי