אשתו של שכטר נגד אחד השורדים: "חייב טיפול, דחוף!"

איתי שכטר, ליז כשטר
איתי שכטר, ליז כשטר | לירון שרון

הישרדות VIP: המודח הראשון הנרי דוד התבטא בחריפות ("אני גזען אחושילינג") ועורר סערת ענק. ליז לא נשארה חייבת, גם אוהד בוזגלו התייחס לדברים: "צר לי על כל כך הרבה גזענות". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

"השבט שאני עומד בתוכו הוא יותר אשכנזי ורוסי. השבט השני הוא יותר של כהי עור, מזרחי יותר". הדובר הוא מתמודד "הישרדות VIP", הנרי דוד (42), שחקן תיאטרון וטלוויזיה שהביע את דעתו על חלוקת השבטים כבר בפרק הראשון ששודר בשבת האחרונה. לראשונה בתולדות המשחק, בחרו השורדים על ידי דו קרבים באיזה שבט הם רוצים להיות ונוצר מצב ששבט אפולאקי "האשכנזי" מונהג על ידי ליה גיל ואילו השבט המקביל של דודו אוואט, נתפס כ"מזרחי".

במועצת השבט הראשונה בה כמעט ואיבדנו את פאני בוזגלו כבר בפתיחתו של המשחק, דיברו שני השבטים על מזרחים ואשכנזים, רוסיות ומרוקאיות ועל כך שהשד העדתי נוכח גם בשנת 2021. אוהד בוזגלו אמר למנחה גיא זוארץ: "אני אומר לך שזה גם יהיה עוד 20 שנה קדימה". מכאן, החל לדבר דוד והסכים עם אוהד והוסיף: "זה יהיה עוד שנים קדימה. אני יכול רק להעיד על עצמי. לי באופן טבעי יש לי קודם כל דחייה מבן אדם שהוא לא דומה לי, שהוא מעדה יותר מזרחית ממני. אני מודה בזה, יש לי דחייה. אני גזען אחושילינג"" והוסיף קולות של הקאה שליוו את דבריו.

ולמרות שאמר באותה נשימה כי הוא מגזים לצורך הבהרת הנקודה, זוארץ שאל אותו למה יש לו דחייה וזה הוסיף: "מהכל. מווליום הדיבור, מנושאי השיחה, מהמוסיקה שאנחנו שומעים – הכל שונה. אני מרגיש שאני פרימיטיבי אבל כולם כאלה ורק מנסים להלביש על עצמם מסכות של אנשים נאורים".

ליז שכטר מזועזעת מהשיח
ליז שכטר מזועזעת מהשיח | מסך,

אוואט ההמום לחש לזוהר שטראוס שהנרי "לא מאה". רבים הזדעזעו ממילותיו החריפות של שחקן התיאטרון והטלוויזיה, ביניהם אשת הכדורגלן, ליז שכטר, ששיתפה את אלפי עוקביה בתחושות."כנראה שעברה עליו ילדות קשה. חייב טיפול דחוף", היא כתבה באינסטגרם.

בסופו של הפרק הודח הנרי ופאני, שכבר היה לה קול אחד בכד, ניצלה. הגרוש שלה, אוהד, החליט לשתף פוסט בנושא והתייחס לדברים הקשים ששודרו בפרק: "מועצת שבט ראשונה, אפולאקי מצילה את פאני. צר לי על כל כך הרבה גזענות במועצה ועל המון אמוציות וצעקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי