"הוא בוגד בך, את בדיחה": אשת הכדורגלן חטפה ברשת – וענתה

אליס קאמפלו | אינסטגרם

אליס קאמפלו, אשתו של אלברו מוראטה, חשפה שיש לה עוקב מטרידן וכתבה: "יש לו אובססיה אמיתית אליי במשך יותר משש שנים, מקווה שתוכל להפסיק ליצור פרופילים פיקטיביים רק כדי לפגוע בי". בין ההעלבות שספגה: "דוגמנית מכוערת ועקומה, עוד ניפגש ותצטערי על היום שנולדת"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על אשת הכדורגלן הפצצה אליס קאמפלו, אשתו של כוכב נבחרת ספרד אלברו מוראטה, הייתה כאשר ספגו איומים בלתי פוסקים על חייהם במהלך יורו 2020 שהתקיים בקיץ האחרון. הדוגמנית האיטלקייה כתבה אז קבל עם ו-2.7 מיליון עוקבים באינסטגרם: "מזל שאני חזקה ולא אתן לאף אחד לפרוק את התסכולים שלו עליי. אני באמת מקווה שבעתיד יהיה ניתן לנקוט בצעדים רציניים עבור אנשים כאלו ולהעניש אותם מכיוון שזה מביש ובלתי מקובל". בנוסף, שיתפה כמה דוגמאות מההודעות המזעזעות שקיבלה כדי שמיליוני העוקבים שלה יבינו מה היא צריכה לסבול במסגרת העבודה של בעלה.

והנה שוב, חלפו בסך הכל ארבעה חודשים ושוב קאמפלו איבדה את הסבלנות וחשפה שיש לה עוקב מטרידן כבר תקופה לא הגיונית והגיע הזמן לעשות לזה סוף. אשת הכדורגלן החליטה לגנות את ההטרדות וכתבה בסטורי שלה: "לאדם הזה יש אובססיה אמיתית אליי במשך יותר משש שנים. אני רוצה להגיד לו שאני אעשה הכל כדי לגלות מי הוא. אני מקווה שתוכל להפסיק ליצור 1837392 פרופילים פיקטיביים רק כדי לפגוע בי" שיתפה את הדברים על גבי צילום מסך של אחת ההודעות שכתב לה המטרידן.

"אמן תמותי, את ובעלך פייק אחד גדול, הוא בוגד בך דוגמנית מכוערת ועקומה, את בדיחה. יום יבוא ועוד ניפגש ואת תצטערי על היום שנולדת" – אלו רק דוגמאות "על קצה המזלג" אותן שיתפה אשתו של מוראטה שעושה הכל על מנת לנסות ולמגר את התופעה המכוערת של בריונות והטרדות ברשת. אליס קראה לכל אחד ואחת שמוטרדים ע"י בריוני מקלדת- לחשוף אותם ובכך לעזור במאמץ "להעיף" לדבריה את האנשים האלו מחברה מתוקנת ולהפסיק לגרום נזק לאחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי