בזמן הפיצוץ עם בוזגלו: ג'קי נרגעת בחופשה פרטית עם כדורגלן עבר

ג'קי אזולאי | שון בלאיש

כוכבת "הישרדות VIP" לקחה הפסקה מתשומת הלב התקשורתית בעקבות הפתיחה הסוערת לעונה החדשה ונסעה לדובאי עם בן זוגה, הצעיר ממנה בארבע שנים. אחרי שהכחישו בעבר את הזוגיות, כעת השניים לא כבר לא מסתירים שום דבר

(גודל טקסט)

אחרי מועצת השבט ודבריו הבוטים של השחקן הנרי דוד שעוררו סערה, הפרק השלישי של "הישרדות VIP" ששודר אמש (שני) היה כולו בסימן מערכת היחסים בין אוהד בוזגלו לג'קי אזולאי. אמנם בוזגלו מטפח יחסים רומנטיים קרובים על האי עם אלה איינבינדר, מה שלא הפריע לו ולאשת הכדורגלן הטרייה לריב כמעט לאורך כל הפרק. בוזגלו ואזולאי הם שני אנשים דומיננטיים שלא מהססים להביע את דעתם בפרהסיה, וכאשר שמעה ג'קי את סיפוריו ודעותיו הליברליות של בוזגלו בנוגע לריבוי הנשים בחייו, הרגישה צורך להגן על המין הנשי בטענה כי זה מתייחס לנשים "ככלי".

בשבט אפולאקי ג'קי ואוהד התלהמו והגיעו לפיצוץ שגרם לכוכבת הריאליטי להישבר ולדמוע. אחרי שנרגעו הרוחות, יצאו למשימת הפרס בה זכו בזכות שער אחד בלבד אותו כבשה ג'קי. לאחר הניצחון, לא שכחה לתת קרדיט למאמן שהכווין והוביל את שבט אפולאקי לניצחון. "אוהד עשה את רוב העבודה. הוא אימן אותנו כאילו שזה ממש משחק רציני וזה עזר". ובזמן שהיא לא נחה לרגע על המסך בפיליפינים, החליטה ג'קי לקחת הפסקה קצרה מתשומת הלב התקשורתית וטסה לחופשה רומנטית ראשונה עם בן זוגה שצעיר ממנה ב-14 שנים, כדורגלן העבר דניאל בוסי. אזולאי השאירה את ילדיה עם הגרוש ישראל אזולאי, ארזה מזוודה וטסה יחד עם בוסי לחופשה נוצצת בדובאי.

כזכור, המגן הימני ששיחק בעבר בנס ציונה, מכבי פ"ת, הפועל קטמון וכפר קאסם והשורדת הדומיננטית, החלו לצאת לפני מספר חודשים, זמן קצר לאחר הגירושים של ישראל וג'קי והכחישו את הזוגיות עד שנתפסו מספר פעמים יחד ברחובות תל אביב והחליטו לצאת החוצה ולחשוף את אהבתם. כעת הזוג המאוהב שיתף בתמונה שלהם מטיול במדבריות של דובאי ואזולאי הוסיפה וכתבה: "קשה לתאר את הנוף העוצר נשימה שמגיעים אליו". בנוסף שיתפה ג'קי סרטון שלהם בבריכה וכתבה: "בוקר של ניצחון! חוגגים את הרייטינג המושלם לפתיחת העונה". לעומתה בוסי שיתף בחשבון הפרטי שלו תמונות מדובאי אך ללא ג'קי שמיהרה להגיב "אור שלי" והוא השיב לה "חיים שלי".

כוכבת הריאליטי והכדורגלן עושים את דובאי | אינסטגרם
אשת כדורגלן חדשה. ג׳קי אזולאי ודניאל בוסי מאוהבים | אור גפן
רבים על המסך, צוחקים מחוצה לו. אוהד בוזגלו, אלה איינבינדר וג׳קי אזולאי (צילום: אור גפן)  | אור גפן
בוסי מבסוט בחופשה שלו עם ג׳קי בדובאי (צילום: אינסטגרם)  | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי