כך הבגידה יצאה לאור: נחשפה ההודעה ש"הפילה" את איקרדי

הרס עוד משפחה? איקרדי ונארה | רויטרס

וונדה נארה הבחינה כי חלוץ פריז סן ז'רמן מתנהג מוזר, התחילה לעבור על ההודעות בטלפון שלו ומצאה את ההודעה שלא השאירה שום מקום לדמיון. "איקרדי ממש בדיכאון ולא מפסיק לבכות, היא מחשיבה את עצמה רווקה"

(גודל טקסט)

שערוריית וונדה ומאורו איקרדי ממשיכה לעניין את מיליוני העוקבים ברשתות החברתיות ובכלל, מאז שהפכה לנושא המרכזי בכל תוכניות האירוח בארגנטינה ואף באיטליה ובצרפת. הבוקר (שלישי) נחשפו פרטים חדשים המתארים איך בדיוק גילתה הסוכנת ואשת הכדורגלן הפרובוקטיבית על חוסר הנאמנות של בעלה. הכל התחיל ביום שבת האחרון, אז וונדה שמה לב שבעלה מתנהג מעט מוזר ומרוחק ממנה, ולכן דרשה את ממנו הסיסמה של הטלפון והתחילה לעבור לו על הודעות הוואטסאפ. שם כמובן לא מצאה דבר כיוון שחלוצה של פ.ס.ז' הסתיר את השיחות שלו עם צ'יינה סוארס בטלגרם. וונדה מצאה את כל ההתכתבויות ביניהם כולל הודעה שלא משאירה שום מקום לדמיון: "בוא נצא להזדיין" מאותו רגע, איקרדי מבחינתה נמחק.

היא לא רק הסירה לשניהם עוקב באינסטגרם, לא רק התעלמה מהמחווה שניסה לעשות אתמול כשהעלה פוסט וסטורי מתחנף ואוהב בשבילה, היא רותחת מעצבים על פי מקורבים שסיפרו לתקשורת הארגנטינאית גם בגלל שיחת פייסטיים שעשתה עם צ'יינה לפני כשבועיים, אז השחקנית/זמרת הפצירה באשת הכדורגלן להיפגש, ומיד כשניתקו שלחה לאיקרדי הודעות. וונדה ראתה הכל ונשארה המומה אבל לא לאורך זמן. כנקמה, בחרה לעקוב אחרי בעלה לשעבר של צ'יינה, השחקן הצ'יליאני בנחמין ויקוניה. וונדה טוענת שבין שתיהן היו קשרים חבריים ועל כן החליטה להחזיר לצ'יינה בדיוק באותו המטבע "ולפלרטט" עם האקס שלה.

"הוא (מאורו) האמין שאם יעלה תמונה הוא ישכנע את וונדה לחזור אליי. אתמול היא ביקשה ממנו להתגרש. הבנות שלהם לא יודעות כלום, היא לא צרחה, היא לא עשתה מהומה, הכל בשקט. הוא ממש בדיכאון, ולא מפסיק לבכות והיא מבחינתה מחשיבה את עצמה רווקה וזו הסיבה ששיתפה אתמול תמונה ללא הטבעת שלה". כך טענה העיתונאית מיכאלה קאנטרו. "לוונדה יש את כל ההודעות כהוכחה. היא רוצה שהם יקחו אחריות ויודו שבגדו מאחורי גבה" הוסיפה על הסערה שפרצה לחייהם של וונדה ומאורו איקרדי וממשיכה להסתבך מיום ליום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי