טוויסט בעלילה: הכדורגלן שהפך לכוכב הפורנו הכי מצליח במדינה

פורנו
פורנו | SOPA Images / Contributor

צ'לסי, טוטנהאם ו-ווסטהאם רצו להחתים אותו, אך פציעת ברך קשה ניפצה את החלום לרסיסים והכוכב שסומן כדבר הגדול הבא מצא את עצמו מככב בתעשייה אחרת לחלוטין. לירון שרון עם הסיפור מאנגליה

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל מלא בשחקנים שרוצים לבנות את השם שלהם ולהפוך לכוכבים, אבל לא הרבה יכולים להגיד שקיבלו תפנית והחליטו להמיר את קריירת המשחק שלהם לטובת קריירה בתעשיית הפורנו. זה בדיוק מה שקרה לשני כדורגלני עבר מאנגליה, שהחליטו לעשות מעבר חד. בממלכה חשפו כי שניים שסומנו בתור כוכבי כדוגל עתידיים, הפכו לכוכבי הפורנו הגדולים במדינה.

מדוע החליטו לעשות את המעבר המטורף? דניאל מונטיין השקיע את כל ילדותו באקדמיה של סאות'המפטון ובגיל 16 מועדונים כמו צ'לסי, ווסטהאם וטוטנהאם רצו להחתימו בשל היכולת הפנומנלית שהייתה לו על המגרש. המאמן אלן בול אמר לאבא שלו: "כל 15 שנה אנחנו נחשפים לכישרון מיוחד שבולט יותר מכולם ואני חושב שלבן שלך יש את הכישרון הזה". לרוע המזל בגיל 16 פציעה בברך ניפצה את חלום הכדורגל של דני, שהבין שהוא חייב למצוא דרך אחרת להתפרנס.

החיים שלו קיבלו תפנית כשפגש סוכן שחקני פורנו דרך חברתו לשעבר. "הסוכן של האקסית שלי רצה שהיא תיכנס לעולם הפורנו ואמר לה להגיע לאודישן בלונדון ואני הצטרפתי. לא ידעתי למה לצפות אבל הייתי מלא בביטחון. לא הייתי לחוץ בכלל בנוגע לאקט הפיזי, פחדתי רק לדבר מול המצלמה והייתי לחוץ מזה", סיפר דני על תחילת דרכו. הוא הוסיף שהטוויסט של להפוך מכדורגלן לשחקן פורנו הימם את אמא שלו, אבל אביו פירגן ואמר לו "לך על זה". כיום, בגיל 37, הוא כוכב הפורנו המרוויח ביותר בבריטניה.

בדומה לו, בגיל 24, הקשר ההתקפי דוידה לובינלה שיחק בסריה D בקלסיו פומיגליאנו, כשהחליט שהוא רוצה להרוויח יותר כסף. האיטלקי החליט לנסות את מזלו להתקבל לסרט למבוגרים בלבד. הוא הצליח ושינה את שמו לדוידה מונטנה. כשהוא מדבר על המעבר החד שביצע בקריירה מספר הכדורגלן לשעבר: "זה לא כמו להיות במיטה עם הפרטנרית שלך, ככה שאתה צריך לעבוד קשה ולשמור על יציבות". כיום, בגיל 28, הוא עבר להתגורר בבודפשט שם מככב בסרטי פורנו ומרוויח כסף גדול, אך לא שכח את האהבה שלו לכדור: "הדבר האידיאלי יהיה למצוא מועדון בהונגריה ולהצליח לשלב", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי