לא מאמין באלוהים: השורד שמסעיר את הרשת עם בת זוגו החדשה

מרי פרגלין
מרי פרגלין | מסך, אינסטגרם

אחרי שהכניע את דודו אוואט שלוש פעמים והחטיא את הפנדל המכריע, כדורסלן העבר מייקל לואיס השיב לשאלות העוקבים באינסטגרם וסיפר בהרחבה על חייו הפרטיים. לירון שרון על אורח חייו של השורד והקוביות

(גודל טקסט)

הוא פרץ לתודעה ומיתג את עצמו כדוגמן הכי מבוקש במדינה, הפך גם לשחקן וכיכב בהצגות ילדים, סדרות וטלנובלות, ניצח את העונה החמישית של "רוקדים עם כוכבים" וכיום אחד השורדים הבולטים בשבט ליבולן – מייקל לואיס תופס את רוב תשומת לב מאז ש"הישרדות VIP" עלתה למסך. לואיס בן ה-33 ששיחק כדורסל במכבי פתח תקווה עד לשנת 2009, אבל ועל האי בפיליפינים הוכיח נהדר שהוא זוכר היטב איך להטביע ואף הציג כישורי כדורגל מרשימים במיוחד אל מול שוער העבר, דודו אוואט.

מה ששאולי לא ידעתם על השורד הכי חתיך במשחק, היא הגישה שלו לחיים. לואיס מחשיב עצמו כ"אדם משוחרר במדינה ובחברה שהיא דתית שמרנית" ווהוסיף שהבין כח "סקס הוא חלק מהעניין ומיניות היא מה שעושה אותנו שמחים ובני אדם", כפי שכתב לאחרונה בפוסט ל-180 אלף העוקבים שלו באינסטגרם. הוא מרבה לענות על השאלות של העוקביםותמיד משיב בכנות, בדיוק כפי שעשה אתמול כשנשאל אם הוא מאמין באלוהים. לואיס השיב: "התשובה היא לא. אני יודע שאנרגיה וקארמה מניעות את כל מה שקורה כאן על הכדור ובין בני אדם. ובשורה התחתונה אני מאמין בעצמי".

עוד פרט חשוב, זמן קצר אחרי ששב מצילומי הישרדות חשף את החברה החדשה שלו, מרי פרגלין, במהלך טיולם לאיטליה בודש ספטמבר האחרון, שם הצטלמו ביחד כשהם בבגדי ים בלבד, והוא מצא מישהי קלילה וזורמת עם החיים בדיוק כמוהו ויחד הם ללא ספק אחד הזוגות היותר לוהטים שיצא למדור לראות בישראל. הפצצה בת ה-24 לא חובבת בגדים בדיוק כמו בן הזוג שלה ("מי שמתלבש מתבייש") ואף מתפעלת את החשבון שלה בפלטפורמת ה"אונלי פאנס" (הכלאה בין אינסטגרם לאתרי תוכן פורנוגרפי בתשלום) והיא רואה בעירום כאמנות שלה. גם היא פתחה את השאלות תשובות לעוקבים שלה ונשאלה על מערכת היחסים עם לואיס לא מעט: "את ומייקל ביחסים פתוחים?"

מרי תייגה את השורד שלה בשלל השאלות וכתבה לו: "שנצרף אותם?", לואיס השיב: "אבל הם שווים כמונו?". ואם הליברליות של הזוג הצעיר תהפוך לנחלת הכלל, ייתכן שכולנו נחיה במקום שכולו טוב. מה שבטוח, המדור שם את הז''טונים על כדורסלן העבר בעל הקוביות ומהמהר שיגיע רחוק בהישרדות.

״מי שמתלבש מתבייש״
"מי שמתלבש מתבייש" | מסך, אינסטגרם
הכי שווים שראינו. מייקל לואיס והחברה מרי פרגלין
הכי שווים שראינו. מייקל לואיס והחברה מרי פרגלין | מסך, אינסטגרם
מייקל לואיס
מייקל לואיס | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי