שווה את זה? הסכום שהרוויח דודו אוואט על השתתפותו ב"הישרדות"

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

על פי העיתונאי רן בוקר, שוער נבחרת ישראל בעבר הוא המשתכר השני הכי בכיר בתכנית, כשבמקום השלישי ניצב אוהד בוזגלו. מי מקדים אותו וכמה כל אחד מהם מרוויח? הפרטים המלאים והסכומים בפנים

(גודל טקסט)

רגע אחרי הדחתו של אוהד בוזגלו מ"הישרדות VIP", העיתונאי רן בוקר חשף היום (רביעי) מי מרוויח הכי הרבה מכל השורדים המפורסמים שטסו להשתתף במשחק הטלוויזיה המצליח.

על פי בוקר, כוכב הילדים יובל המבולבל, הוא המשתכר הגבוה ביותר ב"הישרדות", עם שכר של 300 אלף שקלים לעונה. עוד חשף העיתונאי כי "דודו אוואט מתקרב לסכום ההשתכרות של יובל, אולם הסתפק בקצת פחות". אחריהם ברשימה מגיע המודח הטרי משבט אפולאק, אוהד בוזגלו.

"אוהד בוזגלו קיבל שכר דומה לזה של אחיו, אסי, שלקח הביתה 90 אלף שקלים (לא כולל הפרס כמובן) וגרושתו של אוהד, פאני בר מוחה, קצת פחות. הזוג הגרוש אוהד ופאני היו מהראשונים שחתמו על ההצטרפות לעונה הזאת של התוכנית". הסיבה לסכומים הגבוהים נעוצה בעובדה שלא משנה מתי יודחו המתמודדים, הם בכל מקרה נשארים על האי בפיליפינים למשך כמעט חודשיים.

בוקר פירסם גם את תגובתה של הפקת התוכנית המצליחה של רשת 13, שמסרה בתגובה כי "אנו מנועים מלפרט את השכר שקיבלו משתתפי התכנית, מפאת שמירה על פרטיותם".

אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו, ג׳קי אזולאי
אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו, ג'קי אזולאי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי