הוליך אותה שולל? כך איקרדי שכנע את צ'ינה סוארס לשכב איתו

וונדה נארה, צ'ינה סוארס
וונדה נארה, צ'ינה סוארס | מסך

הסערה בעיצומה: חברתה הטובה לשעבר של וונדה הגיבה לראשונה וטענה כי החלוץ פיתה אותה ואמר לה שהם נפרדים: "טעיתי כשהאמנתי לו". וונדה לא נשארה חייבת, הכדורגלן ממשיך להתחנן באינסטגרם

(גודל טקסט)

אחרי הבגידה המתוקשרת, מאורו איקרדי עושה הכל על מנת לזכות בחזרה בליבה אשל אשתו, וונדה נארה. זה כולל חרטה, דמעות, גילויי אהבה בלתי פוסקים באינטרנט. בינתיים, מי ששברה שתיקה היא צ'ינה סוארס, השחקנית שאיתה מאורו בגד בוונדה, שהודתה לראשונה כי השניים אכן ניהלו רומן. "הטעות שלי הייתה שהאמנתי לדבריו של גבר שאמר לי שהוא ואשתו נפרדו".

דבריה של צ'ינה גרמו לונדה, חברתה הטובה לשעבר, להתפוצץ והיא מיד פרסמה את תשובתה בחשבון האינסטגרם (שאגב הולך ותופח בקצב מסחרר בעקבות סערת הבגידה של בעלה). וונדה לא האמינה לתירוצים שנתנה סוארס והגיבה במסר עוקצני: "למשפחתי אני אדאג. החיים עצמם יטפלו בכלבות. זו המשפחה שאני בניתי". וונדה שיתפה קולאז' שלה ושל איקרדי אוהבים ובכך הבהירה שהנישואים שלהם היו נהדרים עד לרגע שהכל התפוצץ בעקבות הבגידה של בעלה.

במקביל, חלוץ פ.ס.ז' ממשיך במסע החנופה להחזיר את אשתו אליו. ראשית, הוא מחק את כל האנשים אחריהם עקב באינסטגרם והשאיר אחת בלבד אחריה הוא עוקב – וונדה. בנוסף ולאחר ששיחרר אתמול פוסט התנצלות בסימן "תודה אהובתי שאת ממשיכה לסמוך על המשפחה היפה שלנו", העלה פוסט נוסף של שניהם וכתב: "חבקי אותי חזק ואף פעם אל תרפי". גם הסטורי של איקרדי מככב עם תמונות סלפי שלו ושל "אהובתו", כפי שהוא מדגיש ומציין בכל תמונה.

וונדה ומאורו איקרדי
וונדה ומאורו איקרדי | מסך, אינסטגרם
וונדה ומאור איקרדי
וונדה ומאור איקרדי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי