"שבט של פחדנים": מי הוציא את דודו אוואט מאיזון?

דודו אוואט | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות

אחרי ששמר על קור רוח בארבעת הפרקים הראשונים, נראה ששוער נבחרת ישראל לשעבר איבד את שלוותו. וגם: עמוד האינסטגרם שלו מתחיל לתפוס תאוצה

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה פרקים רצופים של "הישרדות VIP", עלה לאוויר פרומו מסקרן לקראת הפרק שישודר ביום שבת. "השבוע שייקח אתכם לקצה", כך הדליקו ברשת 13 את הצופים שמשתוקקים לראות את פרק המכירה הפומבית בו ישתתפו שני השבטים. מסתמן ששבט ליבולן הצליח לקחת את הברזנט הכה חשוב במשחק לשבט אפולאקי, מה שהוביל לעצבים גדולים אצל דודו אוואט.

שוער העבר עושה רושם של אחד שלא יוצא משלוותו בקלות, אך בתנאים הקיצוניים של האי בפיליפינים וכשלוקחים לך את קורת הגג בלילה, אפשר בהחלט להבין. אוואט אומר בפרומו: "אתם שבט של פחדנים" וחברתו לשבט, ג'קי אזולאי, הוסיפה "עוקרים לנו את הבית וזאת בעקבות כך ששבט ליבולן הצליח לקחת את הברזנט ובכך החליש בצורה משמעותית את השבט של אוואט.

הכוונה כמובן לאוואט. עד שנזכה לראות בדיוק עד כמה השבט השני הצליח להרגיז את השוער, נספר לכם שבעקבות ההשתתפות בתוכנית המצליחה, גם חשבון האינסטגרם שלו שפתח במיוחד לקראת "הישרדות", צובר תאוצה מיום ליום והוא כבר עבר את ה-5,500 עוקבים והיד עוד נטויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי