כדורגלן מוכר נשדד באלימות: "לא היה לו סיכוי"

כדור כדורגל
כדור כדורגל | Andrew Redington / Staff

אירוע חמור: שודדים חמושים ורעולי פנים פרצו לביתו של שחקן בכיר, גררו אותו ואת זוגתו, קשרו אותם ואיימו על חייהם: "זה הסיוט הכי גדול של כל בן אדם. הוא המום שזה קרה דווקא לו, כי הוא חי בפרופיל נמוך"

(גודל טקסט)

כוכב פריימרליג הותקף על ידי בריונים רעולי פנים, שפרצו לביתו, קשרו אותו ואת בת הזוג שלו ואיימו על חייהם. השחקן, ששמו טרם הותר לפרסום, נגרר על ידי השודדים מהכניסה לשטח שלו ועד לכניסה פתח האחוזה. הם פרצו את שער הכניסה עם רכבם. האירוע החמור התרחש במהלך פגרת הנבחרות האחרונה והפורצים הופתעו לגלות שהשחקן לא המריא עם נבחרתו ונשאר בבית.

בזמן שהכדורגלן צפה במשחק של נבחרתו, ארבעה גברים ריסקו את דלתות הזכוכית מהסלון לגינה ופרצו לביתו. בת הזוג שלו, שהתקלחה, נגררה גם היא בכוח לחדר אחר והשניים נקשרו בזמן שהיתר בזזו את השלל שהיה בבית. מקור סיפר ל"סאן":"זה הסיוט הכי גדול של כולם. הוא היה די אמיץ ועשה את הכי טוב שהיה יכול, אבל לא היה לו סיכוי מול חבורת חמושים כל כך אגרסיבית".

חבורת הפורצים עזבה עם שלל רב שכלל תכשיטים בשווי עשרות אלפי פאונד, שעונים ומכשירי חשמל. השוד הכה את המועדון של השחקן בתדהמה וחבריו לקבוצה מדוכאים מאז המקרה.

אותו מקור התייחס לאורח חייו של הכדורגלן: "הוא חי בפרופיל נמוך מחוץ למגרש, ככה שהוא היה המום שדווקא לו זה קרה. הוא ממש לא ראוותן ומשתדל לחיות חיים רגילים ונורמליים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי