אופס: אשתו של ליאו מסי "תפסה צד" בסערת איקרדי והתחרטה

אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי
אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי | STR / Contributor

אנטונלה רוקוזו החליטה להביע תמיכה בוונדה לאחר הבגידה של מאורו, אך מהר מאוד נזכרה שכל צעד שלה ברשתות החברתיות נבחן בזכוכית מגדלת וחזרה בה. ה"פרעוש" היה מעורב? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי תמונת העירום של וונדה נארה שעשתה הדים ברשתות החברתיות בצל סערת הבגידה, הגיע שלב המקורבים המפורסמים והיחס שלהם למשבר שחווה הזוג המפורסם. בזמן שמאורו איקרדי עדיין נמצא בשלב התחנונים ומקווה שאשתו תסלח לו, וונדה זכתה לקבל לייק מאישה סופר מפורסמת שחולקת איתה את הספסל ביציע הכבוד באצטדיונה הביתי של פריז סן ז'רמן.

אנטונלה רוקוזו, אשתו של חברו החדש לקבוצה של איקרדי, ליאו מסי, עשתה לייק לפוסט של וונדה ביום האם, אבל זמן קצר לאחר מכן, התחרטה ומחקה. הסיבה: לא רצתה לתפוס צד בסיפור המתוקשרי, ייתכן שבעקבות התייעצות עם בעלה שלא רצה שהיא תהיה מזוהה כמי שתומכת באשת הכדורגלן הפרובוקטיבית, למרות שבאופן אינטואיטיבי – נתנה את הלייק שלה. למען האמת, גם לוונדה וגם לאנטונלה יש לא מעט במשותף: הבעלים משחקים בפ.ס.ז', יש להן מיליוני עוקבים ברשתות ושתיהן חובבות אופנה ידועות ומתגוררות בעיר הכי מזוהה עם אופנה עילית.

כשהפרעוש חתם בפ.ס.ז' בחודש אוגוסט האחרון, וונדה החלטה לעקוב אחרי גברת מסי כמחווה לקבלת הפנים שלה לקבוצה, וזו החזירה לה בחזרה עוקב. מאז הן מקפידות לפרגן אחת לשנייה בלייקים ונראה כי הן מחבבות אחת את השנייה ואף נפגשו במספר אירועים משותפים. בקיצור, אחרי שוונדה תגלה על כך, הווייבים הטובים ביניהן עלולים להגיע לקיצם מוקדם מהצפוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי