סרטון של לוחם MMA תוקף הומלס באכזריות מסעיר את הרשת

play
בראד קוקס לוחם MMA לשעבר תוקף הומלס | צילום מסך, צילום מסך
בראד קוקס לוחם MMA לשעבר תוקף הומלס 02:31

ארה"ב המומה בעקבות הסרטון המזעזע, בו נראה לוחם MMA שעובד כפרמדיק תוקף באלימות הומלס חסר אונים, שסבל משברים בלסת ובגוף ואיבד חלק משיניו

(גודל טקסט)

בימים האחרונים סרטון לא פשוט לצפייה מסעיר את הרשת. בסרטון נראה בראד קוקס, לוחם MMA לשעבר שעובד כיום כפרמדיק, מכה באכזריות הומלס, בועט בעוצמה בראשו וגורם לו לחבלות קשות, לפני שהמשטרה הגיעה למקום ומנעה ממנו להמשיך להכות את ההומלס המסכן. בעקבות התקרית, שאירעה עוד ב-2019 אך עלתה לכותרות רק בימים האחרונים בעקבות דליפת הסרטון, אותו הומלס פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, בעוד שקוקס הודח מתפקידו.

התקרית צולמה ממספר זוויות – הן ממצלמות אבטחה והן ממצלמות הגוף של השוטרים, שנראה שהצילו את ההומלס ממוות. באחד הסרטונים נשמע קוקס צועק להומלס לקום, לפני ששלח בעיטה לראשו. כשבסופו של דבר הוא הצליח לעמוד, הפרמדיק שלח עוד אגרוף לראשו לפני שספג גם ירייה מאקדח טייזר.

"הוא סבל משברים בלסת ובגוף, והוא אף איבד כמה משיניו", מסר עורך דינו של ההומלס. "החלק הימני של פניו עדיין רדום והוא לא מרגיש אזורים שונים בגופו. לא הספיק לפרמדיק לשלוח אגרופים לראשו, הוא גם היה צריך לבעוט בו עם מגפיים?".

"אין לי תירוצים", הודה התובע המחוזי של דאלאס. "אחרי שראיתי את הסרטון, ברור שטעינו כשלא טיפלנו בתקרית כמו שצריך עוד ב-2019. ברור שכעת, בעקבות פרסום הסרטון, נשנה את הכרעת הדין ונטפל בקוקס במלוא החומרה".

בארצות הברית טוענים שזו לא הפעם הראשונה שקוקס, שהחזיק במאזן 1:3 בקריירת ה-MMA שלו לפני שפרש, מסתבך עם החוק. לפני כחמש שנים קוקס הגיע לטפל בהומלס נוסף, שטען שבמקום להעניק לו טיפול רפואי, הוא השפיל אותו. הוא נחקר במשטרה בעקבות התקרית אך שוחרר.