הדוגמנית שמשגעת את אירופה חזרה לזרועותיו של כוכב הכדורגל

מרגרידה קורסיירו
מרגרידה קורסיירו | מסך, אינסטגרם

אחרי שזרקה אותו ללא הסבר והסירה ממנו עוקב באינסטגרם, ז'ואאו פליקס הוזמן למסיבת יום ההולדת המצומצמת של מרגרידה קורסיירו הלוהטת. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהקאמבק המרגש

(גודל טקסט)

מסתמן שיום שלישי פעמיים כי טוב הוא, כי לאחר הקאמבק של מאורו ו-וונדה איקרדי שהתגברו על סערת הבגידה המתוקשרת, זוג נוסף התפייס לו בשקט בשקט, אך לא נעלם מעיני המדור.

לפני כחודש סיפרנו לכם על הפרידה של כוכב אתלטיקו מדריד, ז'ואאו פליקס, ובת הזוג הלוהטת שלו, מרגרידה קורסיירו, שהחליטה לחתוך במפתיע מהכדורגלן ללא הסבר. בתקשורת הפורטוגלית דיווחו שליבו של פליקס נשבר ושהיא פרחה, הן מקצועית והן בחייה האישיים.

סיפרנו לכם בזמנו כי מרגרידה הפצצה מחקה את כל התמונות המשותפות שלה ושל פליקס מהפיד שלה באינסטגרם, הסירה ממנו עוקב ברשת חהברתית וקנתה בית בליסבון לגמרי לבדה.

אלא שאתמול, כך מסתבר, חל טוויסט בעלילה. מרגרידה חחגה את יום הולדתה ה-19 ונחשו מי היה אורח הכבוד? פליקס בכבודו ובעצמו הגיע להרים ליפה שלו במסעדת "Salvaje", האהובה על הסלבס במדריד. בזמן שהיא רוקדת עם חברותיה ועם שלל זיקוקים וצ'ייסרים, פליקס שיהיה צמוד לדוגמנית תיעד את הרגע בנייד שלו ובהחלט נראה כי מצא את הדרך לליבה של מרגי שלו.

מרגי שיתפה את 1.2 מיליון העוקבים שלה בתמונה שלה מהחגיגה, כשברקע שלה פליקס מצלם אותה וכתבה: "19".. אשת הכדורגלן בחרה שלא לתייג את הפורטוגלי הצעיר, אבל חזרה לעקוב אחריו והוא מעולם לא הסיר ממנה עוקב. נראה כי הם לוקחים את הקאמבק הזה לאט לאט. אמנם פליקס בחר שלא לברך אותה בפני 4.2 מיליון העוקבים שלו, אבל ההגעה שלו למסיבה המצומצמת אומרת הכל. אנחנו במדור לא יודעים אם לבכות מרוב התרגשות או לצחוק מרוב שמחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי