"היו אנשים שבאו לשחק משחק כפול": אוואט מגיב לסערה בהישרדות

דודו אוואט | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות

שוער העבר וכוכב הישרדות VIP לא נותר אדיש לאירועי הפרק ששודר והקרב על הברזנט: "הכאב של ג'קי אזולאי היה אמיתי, אבל האופי שלה שונה ממני והיא בחרה בדרך אחרת"

(גודל טקסט)

הרוחות בהישרדות מתחילות לסעור וזה עוד לפני סערת הטייפון שפקדה את האי. בפרק ששודר אתמול (שני) ברשת 13, ראינו כולנו איך שני השבטים שלחו את ורד בוסקילה וג'קי אזולאי לבקתה, שם נאלצו השתיים לבחור: או להחליף חבר שבט אחד או לקחת כל מה שרוצים מהשבט השני. השתיים החליטו לבחור באופציה השנייה ושבט ליבולן שלח את המנהיגה שלו, ליה גיל אל שבט אפולאקי, במטרה לקחת דבר אחד בלבד – את הברזנט. ליה הגיע לשבט השני ושם גילתה שחברי השבט תלו את הברזנט על העץ הכי גבוה וניסו לשכנע אותה שלא לקחת אותו ושהם לא יקחו שום דבר מהשבט שלה גם כן בתמורה.

משם החל מחזה לא פשוט בו ליה, אמא לילדים בת 45, נאלצה לטפס על עץ בשביל לזכות בברזנט שנקשר על צמרת העץ. בזמן שהיא טיפסה, היו כאלו שעודדו אותה ואמרו כמה היא תותחית ולוחמת ושהילדים שלה צריכים להיות גאים בה כמו גדי, זוהר ויונתן, לעומת ג'קי שאמרה לה שהילדים שלה יראו אותה לוקחת בית של מישהו אחר וש"הילדים שלה לא יהיו גאים בך". ליה נפגעה מהדברים ובכתה כשסיימה את המשימה שלה. המנהיג של אפולאקי, דודו אוואט מאד לא אהב את הההתנהלות של חברי השבט שלו ועל כן הלך ולא רצה להמשיך לצפות בליה. היום (שלישי) החליט לשתף את עוקביו בתחושות שלו לאחר שצפה בפרק.

"אין ספק שבפרק של אתמול היו רגעים לא קלים לצפייה", כתב אוואט, "כמי שחרט על דגלו כמו בחיים לשחק ספורטיבי, ביקשתי מהחברים להשאיר את כל הפריטים בכניסה לשבט מקופלים יפה ושליה תיקח מה שהיא רוצה, אבל בשבט היו אנשים שבאו לשחק כפול וצבוע, ורובם המוחלט היה בעד תליית הברזנט על העץ הכי גבוה על מנת להקשות על ליה" כך כתב אוואט במטרה להביע גם את דעתו על הפיצוץ בין שני חברי השבט שלו, "הכאב של ג'קי היה אמיתי, אבל האופי שלה שונה ממני והיא בחרה בדרך אחרת ואותנטית למי שהיא. גם גדי לא שיחק למצלמות ובאמת הסיטואציה הייתה לו קשה. ככה זה בחיים כל אחד בוחר איך לבטא את הקושי שלו".

הפוסט של דודו אוואט | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי