כמה הוא השקיע ומי השותפים? העסק החדש של אופיר קריאף

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מוציא חפצים שנזרקו למגרש | אריאל שלום

שחקן בית"ר ירושלים פתח בית קפה חדש בעיר הבירה: "מתרגש לפתוח מקום 'בסגנון אחר' שיתן לירושלמים טעם של חו"ל". ואיך הגיב מאמן הכושר של הקבוצה?

(גודל טקסט)

שחקני ליגת העל כבר מזמן הבינו שכדאי להם מאוד לתכנן את המשך החיים שאחרי הכדורגל, וכיום רוב הכדורגלנים להם אישה וילדים מטפחים לפחות עסק אחד מהצד. תשאלו את שחקנה של בית"ר ירושלים, אופיר קריאף שפתח השבוע בית קפה חדש בקניון הדר בירושלים תחת השם סוויטס (Sweets) יחד עם שני שותפים: ורד בלישה ואיש העסקים אחיטוב גץ.

לא תאמינו, אבל בית הקפה של קריאף נפתח בהשקעה של כמיליון שקלים ומתפרש על פני 30 מ"ר וממוקם בקומה השנייה בקניון. הקפה מעוצב בסגנון בית קפה פריזאי מודרני, בגווני פסטל שממש עשוים לנו כבר חשק לטעום את קינוחי הפטיסרי עליהם אחראית השפית אלונה פארוז. המדור פנה אל הקשר בן ה-30 שסיפר על הבייבי האירופאי החדש שלו: "כל יום יוצאים מאפים טריים דוגמת קוראסונים ממולאים ועוד דברים שווים. אני מתרגש לפתוח בירושלים בית קפה 'בסגנון אחר' שיתן לירושלמים טעם של חו"ל".

ואם חשבתם כבר שחדר ההלבשה של הקבוצה מהבירה יתמלא מאפים וקוראסונים אז תחשבו שוב, כי מאמן הכושר של בית"ר "פחות יאהב" את הרעיון כפי שסיפר לנו קריאף. מה שכן, כשיתחשק לכם להתפנק ולהרגיש כאילו עשיתם קפיצה קטנה לחו"ל – סעו לירושלים וחפשו את בית הקפה החדש של הבית"ריסט שהביא את אירופה לישראל. אנחנו כבר בדרך לטעום.

אופיר קריאף | אסף לוי
אופיר קריאף | אסף לוי
העסק החדש של אופיר קריאף | אסף לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי