פלש לשטח שלא שלו ונאלץ לשלם: כריסטיאנו רונאלדו הסתבך

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | Daniele Venturelli / Contributor

כוכב מנצ'סטר יונייטד קיבל צו הריסה בעקבות בנייה לא חוקית באחת מהאחוזות שלו. לירון שרון עם המספרים, הפרטים וההודעה הדרמטית

(גודל טקסט)

בדרך כלל אנחנו מספרים לכם על המכוניות, התכשיטים והחפצים היקרים אותם רוכש בהנאה כוכב הכדורגל הגדול בעולם, כריסטיאנו רונאלדו, השווה למעלה מ-500 מיליון דולר, אך לא הפעם. הבוקר (רביעי) דווח בתקשורת הפורטוגלית כי האס של מנצ'סטר יונייטד התבקש להרוס באופן מיידי מגרש טניס לא חוקי ותוספת לא מאושרת באחד מהבתים שלו בארץ מולדתו.

עוד בחודש שעבר הפנומן בן ה-36 הוכרח על ידי הרשויות המקומיות להיפטר מגזיבו ענק שבנה על גג הפנטהאוז המפואר שלו בליסבון, לאחר שאיימו שינקטו בפעולות משפטיות נגדו בשל הבנייה הבלתי חוקית. כעת זה קורה לו שוב, כשהשבוע הקונסול של גרס, העיר בו שוכנת אחת האחוזות של CR7 בצפון פורטוגל, אישר שרונאלדו הסכים להרוס מגרש טניס וקוטג' שנבנה עבור צוות עובדי התחזוקה שלו בשטח בלתי חוקי. מה שאומר שרונאלדו יפסיד למעלה מ-2.3 מיליון יורו וזה עוד לפני עלויות ההריסה והפינוי.

כשהוא עדיין מלקק את הפצעים ומתאושש מה-5:0 לליברפול, הפורטוגלי קיבל צו ובו נדרש להרוס את המבניים הבלתי חוקיים עד לחודש מרץ 2022. "כריסטיאנו הציג בפנינו תוכנית לבניית ביתו על מנת לקבל את כל האישורים ועל כן קיבל את האישור לבנייה בשטח המוכר כשלו", כך סיפר לתקשורת הפורטוגלי הקונסול, מנואל טיבו והוסיף: "אבל בסופו של דבר הוא בנה גם מחוץ לשטח המאושר וזה לא חוקי". אנחנו במדור בטוחים שגם אחרי שיהרוס את מגרש הטניס והקוטג' שבנה לעובדים, חשבון הבנק של כוכב העל יהיה בסדר והוא לא ירגיש את ההבדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי