"להבדיל ממך, יש לי מילה": אוואט לא נשאר חייב וענה לאוהד בוזגלו

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

אחרי שהודח מ'הישרדות VIP' וסיפר בריאיון ל'TMI' שהוא מאוכזב מאוואט, שוער העבר השיב אש: "כאחד שמחזיק מעצמו גבר לא מתאים לך להתבכיין. נראה לך שהרגשתי מאוים ממך?". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

העניינים מתחממים. לאחר שהודח מ'הישרדות VIP', אוהד בוזגלו התראיין ל'TMI' והיו לו הרבה מה להגיד. בין השאר, סיפר בוזגלו על האכזבה שהרגיש מחלק מהשורדים והתייחס לשוער העבר, דודו אוואט: "בגדול אף אחד מהמתמודדים הוא לא בדיוק כוס התה שלי, זה לא שהיה לי שם חבר קרוב. אני כן מאוד מאוכזב מדודו, שחשבתי שהוא יהיה החבר הכי קרוב שלי כי אנחנו באים מאותו עולם, ומהיום הראשון אני הושטתי לו יד לחברות, אבל הוא היה מאוים מהנוכחות שלי. גבר שבטוח בעצמו לא צריך לחשוש מנוכחות של זכרים חזקים אחרים, ובזה אוואט אכזב אותי".

המנהיג של שבט אפולאקי קרא את הדברים והחליט להביע את דעתו באינסטגרם. אוואט כתב: "אוהד היקר, כאחד שמחזיק מעצמו גבר לא מתאים לך להתבכיין. באמת נראה לך שהרגשתי מאוים ממך?", פתח אוואט והוסיף אייקונים בוכים מצחוק. שוער העבר המשיך: "מסכים שיותר קל להאשים את האחר מאשר לקחת אחריות. צפייה בתוכנית מלמדת ומחזקת את התחושה של רוב חברי השבט שבחרו להדיח אותך צדקו. סגרת ברית עם כולם (מזל שהאיראנים לא היו על האי)".

"ובעניין 'המילה'. להבדיל ממך כמו שראית לי יש מילה בדיוק כמו שהתחייבתי. לא שמתי את השם שלך. אני יודע שהדייסה שבישלת לא יצאה הכי טעימה. אבל היי, בכל זאת, היא שלך בלבד", חתם אוואט את דבריו ולא שכח לתייג את בוזגלו ואת הישרדות. נכון לרגע זה אוהד עדיין לא השיב לדבריו של אוואט, אבל אנחנו ממש לא נופתע אם זה יקרה ובקרוב מאוד.

דודו אוואט עונה לאוהד בוזגלו
דודו אוואט עונה לאוהד בוזגלו | מסך, אינסטגרם
אוהד בוזגלו | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי