"חשפה" את החזה וחטפה: זוגתו של הכדורגלן עוררה סערה ברשת

ולנטינה פראדגראדה | אינסטגרם

הרשת גועשת: החברה החדשה של אקס ברצלונה השיקה מותג חדש של בגדי ים וחלק מהתגובות היו נלהבות, אך גם היה מי שטען כי מדובר בטרנד "זול, חושפני וחסר הצדקה". צפו והכריעו בעצמכם

(גודל טקסט)

לחלוץ הרטה ברלין קווין פרינס-בואטנג יש חברה חדשה שכבר הספיקה לעשות הרבה רעש ברשת החברתית – ובצדק. הכדורגלן בן ה-34 החל לצאת עם הדוגמנית האיטלקייה ולנטינה פראדגראדה, אשר השיקה מותג שעורר סערה סביבה ונקרא: "הביקיני ההפוך". זוגתו החדשה של שחקן ברצלונה לשעבר בת 30, לוהטת כמו אש וזה עזר לה להלהיב את כמעט 3 מיליון העוקבים שלה אחרי הטרנד החדש, בו חזיית בגד הים נלבשת בצורה הפוכה וחושפנית עד מאוד.

התגובות שקיבלה על המותג החדש היו חצויות. חלק חשבו שזה סקסי ומגניב בטירוף והיו גם כאלה שחשבו שמדובר בטרנד "זול, חושפני וחסר הצדקה", אבל עובדה שחצי מיליון כבר עוקבים אחרי הביקיני ההפוך של פראדגראדה. אגב, מעבר לקריירת הדוגמנות שלה היא גם מאסטרית בקונג פו! כך שהיא גם יפה וגם חזקה. ולנטינה היא בת הזוג הראשונה של בואטנג מאז שהתגרש מאשתו לשעבר מליסה סאטה בדצמבר האחרון.

לדוגמנית האיטלקייה יש תואר בעיצוב אופנה ושיווק, אך היא מוכרת לכל בעיקר בזכות חשבון האינסטגרם הפוטוגני שלה. אנחנו במדור מהמרים שהטרנד שלה עם הביקיני ההפוך ישטוף את חופי ישראל עד הקיץ הבא.

מאוהבים חזק. בואטנג והדוגמנית האיטלקייה שלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי