אגדת כדורגל קיבל ריקוד לאפ דאנס בבר וגרם לסערה

סערה חדשה בבריטניה | סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שערוריה חדשה בממלכה: כוכב העבר הגיע לבר מפוקפק וזכה ל"פינוק" מאחת המבלות במקום. הוא לא הצליח לשלוט בעצמו, שלח ידיים והסתבך בפעם השנייה תוך שבוע

(גודל טקסט)

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על סערה שעורר אגדת הכדורגל פול סקולס שתועד בסרטון לועס את בהונות רגליה של בתו, אבל היום (ראשון) נחשפנו לפרשה נוספת בה מעורב קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד.

בעיתון "הסאן" חשפו תמונות של סקולס כשהוא מקבל ריקוד "לאפ דאנס" בבר מפוקפק, אירוע שהותיר את ההמון סביבו המום והכניס להלם גם אלו שנתקלו בתיעוד ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט.

אחד מיושבי אותו בר שצפה בריקוד שקיבל סקולס מקרוב, סיפר ל"הסאן": "הוא ישב על כסא והיא התחילה לרקוד מולו. סקולס לא הצליח לשלוט בעצמו ותוך כדי שהיא רקדה הוא העביר את ידיו על כל אבריה", אמר על כדורגלן העבר בן ה-46, "הבחורה שרקדה לא הייתה רקדנית מקצועית, אלא מישהי שבאה להנות ושתתה הרבה. הוא לקח את זה עם הרבה הומור, כי בסופו של דבר הבחורה זיהתה אותו והחליטה 'לפנק' אותו בריקוד חושני מול כולם".

סקולס, שנפרד מאשתו בשנה שעברה, צולם על ידי אחד השוהים בבר וכך תמונות שלו מקבל ריקוד חושני שטפו את כל האתרים באנגליה. אחרי הלאפ דאנס ולעיסת הבהונות של בתו בת ה-20 בשבוע שעבר, נראה לנו שכדאי לו להוריד הילוך לפני שדברים יותר מוזרים יקרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי