תחזיקו חזק: אשת הכדורגל הלוהטת בעולם במחווה לגל גדות

איזבל גולארט | אינסטגרם

זוגתו ההורסת של קווין טראפ, שזכתה לאחרונה בטייטל "הישבן היפה בעולם", החליטה להתחפש לנציגה הישראלית הכי מפורסמת שלנו. צפו

(גודל טקסט)

בשיא הקיץ הייתה זו הפעם האחרונה שדיווחנו לכם כאן במדור על האישה והגופה המושלמת בתבל, איזבל גולארט, שזכתה בטייטל "הישבן היפה בעולם". זה קרה בעת שנפשה עם בעלה, השוער הגרמני של פרנקפורט, קווין טראפ, ואילו כעת הדוגמנית הברזילאית בת ה-37 יצאה במחווה מרגשת לאישה הישראלית המפורסמת בעולם, גל גדות, בזכות חג ליל כל הקדושים.

הוונדרוומן שלנו, אחריה עוקבים כבר למעלה מ-65 מיליון איש (!), הייתה ההשראה של אשת הכדורגלן הפצצה שהחליטה להתחפש אליה במסיבת ההאלווין אליה יצאה. יש לציין כי אשת הכדורגלן נראתה מדהים בתלבושת של גיבורת העל ואפשר אפילו למצוא דמיון בינה לבין גל שלנו, אבל היי – וונדרוומן יש רק אחת, והיא משלנו! מה שמצחיק היא העובדה שגולארט דווקא לא עוקבת אחרי הוונדרית שלנו ברשתות החברתיות, אלא דווקא אחרי ישראלית אחרת – בר רפאלי.

בדומה לידיד הטוב שלה, ניימאר, גם הברזילאית חובבת גיבורי על וגדלה על קומיקסים ועל כן החיבור הישיר לתחפושת. טראפ וגולארט שלו כבר שש שנים יחד והיא מבוגרת ממנו בשש שנים, למרות שעם הגוף האייקוני שלה היא לנצח נראית לנו בת 20. מה שלא ברור הוא מדוע הם מאורסים כך כך הרבה זמן? השוער הציע ליפייפיה להיות שלו לעולמים ביוני 2018 וטרם התחתנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי