"ההפך מגבר אמיתי": אסי בוזגלו מתפוצץ על אחד השורדים

אסי בוזגלו | נוי דקל

מנצח העונה שעברה שבר שתיקה והביע עמדה תקיפה מאוד לגבי ההתנהלות של זוהר שטראוס על האי. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אסי בוזגלו, זוכה העונה שעברה של "הישרדות VIP" החליט להביע את דעתו על העונה הנוכחית ובחר להתפוצץ אל מול מאות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם. כשנשאל בוזגלו לגבי האויב המושבע שלו מהעונה שעברה, הוא לא היסס ושפך את כל מה שישב לו על הלב. "השייח'", שבטוח שהעונה הזאת "הולכת לכיוון של הומור ופחות לכיוון של אסטרטגיות" נשאל על ידי העוקבים מה הוא חושב על חזרתו של זוהר שטראוס למשחק הטלוויזי והבהיר: "נגעת בנקודה רגישה".

בוזגלו ירה: "הבנתי שזוהר חזר למטרת 'תיקון'. אז אני לא רואה שום תיקון ולהיפך. אני רואה אדם שעדיין מזלזל ומשתלח באנשים, מדבר עליהם מאחורי הגב בצורה מבחילה, עושה תנועות למצלמה בצורה מכוערת ואני בעד שאם כבר החלטת להתעמת, אז זה רק פנים אל פנים. שלא נדבר על התנשאות, כאילו מי הוא?! הכי הצחיק אותי שהוא אמר שהוא לא מוכן לקחת חלק בשיח העדתי על גזענות. איך אפשר לומר דבר כזה? ועוד מי שקרא לי בבון עם חסך באלגברה. הוא כנראה חושב שאנשים שוכחים מהר אבל הוא טועה ובגדול. הוא עדיין מסתתר מאחוריי אשתו התימניה (ליבי ליבי איתה)", כתב אסי ולא השאיר שום צל ספק לגבי הדעה שלו על הנמסיס מהעונה הקודמת.

בוזגלו המשיך: "אם הגזענות חוזרת כל הזמן לשיח מולו, כנראה שהוא כזה. לא הבנתי גם למה הוא לקח קרדיט על ההדחה של אוהד. הוא לא מביא שום בשורה העונה וכל הזמן משחק אותה מסכן. בקיצור, הפוך מגבר אמיתי",סיים בוזגלו והוסיף גם אייקונים של פרצופים מקיאים.

שוב נגד זוהר שטראוס. אסי בוגזלו
שוב נגד זוהר שטראוס. אסי בוגזלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי