"כביסה מלוכלכת מכבסים בבית": הפוסט שהסעיר את משפחת בוזגלו

פאני בוזגלו | אינסטגרם

למרות הסולחה עם ורד בוסקילה, עדי בוזגלו יצאה נגד פאני בוזגלו: "השיח נעשה בצורה משפילה. הרגשתי שסכין ננעץ בליבי". החבר הכי טוב של פאני השיב אש. לירון שרון עם הפרטים מהדרמה אצל הבוזגלוס

(גודל טקסט)

אחרי מועצת השבט האחרונה, בה הודחה פאני בוזגלו מ"הישרדות VIP", התחוללה אתמול (שני) סערה ברשתות בעקבות הדברים שאמרה פאני במועצה למדליסטית האולימפית ורד בוסקילה. לאחר שידור הפרק, השתיים התארחו בתוכנית "מהדורת השבט" עם יעל בר זוהר, שם התנצלה פאני בפני בוסקילה ובפני הצופים ו"לקחה אחריות" על המילים שאמרה במועצה ("למה אני פחות טובה או פחות מועילה מורד? פחות חיונית במה? כי את גדולה? כי אני קטנה ממך במשקל ואת עם עודף משקל? רק שאני אבין מה הקטגוריות למישהו שהוא יותר מועיל"). השתיים התחבקו ושמו את האמוציות מאחוריהן.

ולמרות שהשתיים סגרו את העניין ביניהן, הבלאגן הגיע כאשר גיסתה של פאני ואשתו של הזוכה בעונה הקודמת של הישרדות, עדי בוזגלו, החליטה לתת את דעתה. בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה: "הבוקר קמתי עם מועקה שמלווה אותי, ותאמינו לי, חשבתי הרבה לפני שהחלטתי לכתוב. השיח על המשקל של אחת המתמודדות נעשה בצורה משפילה וכואבת. הרגשתי כאילו אני יושבת שם וסכין ננעץ בליבי. מי שמכיר אותי ועוקב אחריי יודע עד כמה הנושא הזה רגיש אצלי. אין לי ספק שזו הייתה הערה שנאמרה בלהט הרגע. אבל אסור שזה יקרה, בטח לא לנו כמבוגרים ובטח לא בלב הפריים טיים, בזמן שבני נוער, ילדים ומבוגרים צופים בתוכנית, שחלקם בוודאי מתמודדים עם קשיים של עודף משקל ודימוי עצמי".

עוד היא הוסיפה: "אבל זה לא רק זה. קיבלתי הודעות רבות על ילדה מפ"ת שעושים עליה חרם שחוגגת בת מצווה וכל 'החברים' שלה הודיעו שהם לא מגיעים, ואי אפשר לקבל מציאות כזו. אסור לנו לתת יד לרוע ולחוסר פרגון. אני רואה את זה גם אצל מבוגרים בטוקבקים ברשת, אז אם ההורים מרשים לעצמם, מה הפלא שילדים מתנהגים בצורה כזו אחד כלפי השני?". התגובות ברשת כלפי הפוסט של עדי היו חלוקות, אך בעיקר הרבה לא הבינו מדוע היא כותבת ישירות לגיסתה לשעבר, שכאמור התנצלה על המילים וסגרה את האפיזודה הלא נעימה הזאת מול בוסקילה.

"קרב" גיסות
"קרב" גיסות | מסך, אינסטגרם

התגובה של פאני הגיעה "באמצעות" החבר הכי טוב שלה. שדר הרדיו דניאל ציוני, החבר הכי קרוב של פאני, כתב: "עדי יקרה, אותי לימדו שכביסה מלוכלכת מכבסים בבית ולא בחוץ. בתור מחזיקת הטייטל "גיסתה של" יכולת לדבר ולהשמיע את קולך באוזנה של פאני ולא לשפוך את דם ליבך עלאק מול התקשורת והעולם. לנסות להוציא את פאני בתור אחת שמפלה כבדי משקל זה עיוות המציאות ומי כמוך יודעת שמדובר בלהט הרגע והוצאת דבר מהקשרו. המירוץ לכותרת התורנית שלך מובן אבל פה חטאת למטרה ובגדול".

בהמשך הגיעה גם תגובתה של פאני עצמה, ששיתפה משפט אחד בסטורי וכתבה: "מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים". המשך יבוא?

התגובה של פאני
התגובה של פאני | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי