נפרדה מכוכב הכדורגל בגלל לייק? הדוגמנית שמה סוף לשמועות

סופיה קאלזטי
סופיה קאלזטי | מסך

אחרי מבול הדיווחים בארגנטינה, סופיה קאלזטי העלתה תמונה מרגשת בבית החולים לצדו של סרחיו אגוארו וכתבה: "אני אוהבת אותך היום יותר מתמיד". מערכת היחסים תשרוד? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

ברצלונה הודיעה אמש (שני) כי סרחיו אגוארו יעבור סדרת בדיקות בשל הבעיה בלבו וייעדר מכל פעילות למשך לפחות שלושה חודשים. הארגנטינאי, שערך רק לאחרונה את הופעת הבכורה במדי הבלאוגרנה, הוחלף במהלך משחק הליגה האחרון כשהוא אוחז בחזהו ומתלונן על כאבים.

בת הזוג שלו, הדוגמנית סופיה קאלזטי, שיתפה תמונה מרגשת של היד שלה אוחזת בידו של "קון" על המיטה בבית החולים וכתבה: "אני אוהבת אותך היום יותר מתמיד". השיתוףהגיע בזמן שהוא עובר מסכת בדיקות ומסתבר שהארגנטינאית היפה לא עוזבת לרגע את הכדורגלן בן ה-33.

התמונה זכתה לעשרות אלפי שיתופים, כשהיא למעשה מפריכה את השמועות שרצו בארגנטינה וטענו כי השניים נפרדו ושמו קץ למערכת יחסים בת שנתיים. השמועות מספרות שהמשבר בין השניים החל בעקבות לייק שעשה אגוארו לאחת הזמרות המפורסמות במדינה, לאלי אספוסיטו.

"אוהבת יותר מתמיד", זוגתו של אגוארו מרגשת
"אוהבת יותר מתמיד", זוגתו של אגוארו מרגשת | מסך, אינסטגרם

לייק או לא, התמונה המרגשת של הדוגמנית אוחזת בחוזקה את ידו של הכדורגלן מאשרת שהכל טוב ביניהם. לצידה של הדוגמנית בת ה-24, הגיעה גם כל משפחתו של אגוארו מארגנטינה לתמוך בו, אמו שיתפה גם היא בתחושות: "מאז שאתה ילד דברים לא באו לך בקלות, מלאך שלי. ושוב החיים בוחנים אותך ואתה תתגבר על הכל כי אין אצלך דבר כזה שנקרא לוותר".

כזכור, אגוארו גרוש מלא אחרת מאשר ג'אנינה מראדונה, בתו של כוכב העבר דייגו מראדונה ז"ל, ולשניים ילד משותף. מאז הפרידה ב-2017, הזוגיות עם סופיה היא הרצינית והיציבה ביותר שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי