"שוביניסט? אוהד בוזגלו הוא גבר-גבר ובן אדם ערכי מאוד"

אוהד בוזגלו | אור גפן

אחרי שספג לא מעט ביקורות על התנהלותו ב"הישרדות VIP", אחד השורדים יצא להגנתו של מאמן הכדורגל בעבר: "מה הוא בסך הכל אמר? 'נהנה מהדרך'. כל אחד נהנה בדרך משלו, אז אוהד נהנה עם נשים יפות"

(גודל טקסט)

אחרי שספג לא מעט ביקורות על התנהלותו והודח מ"הישרדות VIP", אוהד בוזגלו קיבל היום (שישי) לא מעט מילים חמות מכיוונו של השורד גדי פניבילוב, שהעניק ריאיון מיוחד לאתר TMI.

פניבילוב הדף את הביקורות על בוזגלו וסיפר: "הוא בן אדם גבר-גבר עם לב גדול והכי ג'נטלמן שיש. קטלגו אותו כשוביניסט, אני לא רואה בו שוביניסט – הוא בן אדם מאוד ערכי. הוא צריך לקבל איתור השורד. הוא השורד האולטימטיבי של 'הישרדות'".

על הדחתו המוקדמת של בוזגלו: "יצא מצב שסימנו אותו באי, בדיוק כמו שסימנו את פאני גרושתו. מה התירוץ המרכזי היה כדי להדיח אותו? שהוא שוביניסט ואסור לתת במה לאנשים מהסוג הזה. מה הוא בסך הכל אמר? 'נהנה מהדרך'. כל אחד נהנה בדרך משלו, אז אוהד נהנה עם נשים יפות. הגיע בן אדם דומיננטי שלקח את הפוקוס למתמודדים אחרים ואנשים חשבו 'אם הוא יהיה לידי, אני לא אהיה במסך'. מתמודדים של עונת VIP שוקלים אלף פעם את מה שיוצא להם מהפה. יכול להיות שזה היה אחד מהשיקולים להדחתו של אוהד". 

אוהד בוזגלו | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי