דיווח: אקס ריאל מדריד בזוגיות עם אחת הדוגמניות הכי לוהטות בברזיל

אריקה שניידר
אריקה שניידר | מסך, אינסטגרם

לאחר הפרידה משאנון דה לימה, שמו של חאמס רודריגס נקשר ללא אחרת מאשר אריקה שניידר. לירון שרון עם הפרטים על הקשר שנרקם

(גודל טקסט)

לפני מספר שבועות אישר חאמס רודריגס שהוא רווק לאחר שבארבע השנים האחרונות היה צמוד חזק לדוגמנית שאנון דה לימה, שהיא גם אם בנו בן השנתיים. בקושי הספקנו למצמץ וכבר שמו של הקשר התקפי בן ה-30 נקשר לאחת הנשים הלוהטות בברזיל, הדוגמנית אריקה שניידר.

בקולומביה, ארץ מולדתו של רודריגס, בטוחים שנרקמת מערכת יחסים בין השניים, לאור חיזורים ופירגונים ברשתות החברתיות שנכון לעידן של היום כבר חשפו כל כך הרבה זוגות שהחלו את דרכם הרבה בזכות הלייקים והתגובות באינסטגרם. כששמועות מדוע הוא ודה לימה נפרדו עדיין מרחפות, באחד ממפגשי המעריצים של הכוכב עם אוהדים של קבוצתו, נשאל לפני מספר חודשים רודריגס על חיי האהבה שלו והשיב בחיוך: "אנשים, אל תאמינו לכל מה שאתם רואים ברשתות". רודריגס ניצל את הרגע וסיפר על הסטטוס שלו: "ואם כבר אנחנו מדברים על חיי האהבה שלי, אז כרגע אני לא יוצא עם אף אחת".

כעת, שמו נקשר חזק לשניידר, אחת הדוגמניות העסוקות בברזיל, גם היא בת 30 והגזרה המושלמת שלה קשורה לעובדה שהייתה רקדנית כל חייה. לא היא ולא הוא הגיבו על השמועות על יחסים רומנטיים ביניהם, אבל להזכירכם גם את מערכת היחסים הקודמת שלו שמר בפרופיל נמוך, רחוק מהתקשורת ומהרשתות החברתיות. לרודריגס יש גם בת, סלומה בת ה-8, שחיה עם האקסית שלו, שחקנית הכדורעף דניאלה אוספינה, ממנה נפרד בדיוק כשהכיר את דה לימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי