בעקבות אבא: חוזה המיליונים המטורף של ברוקלין בקהאם

ברוקלין בקהאם עם ארוסתו ניקול
ברוקלין בקהאם עם ארוסתו ניקול | Pierre Suu / Contributor

בנו של כוכב מנצ'סטר יונייטד החליט ללכת בדרכם של אביו ואמו וחתם על חוזה שמן שיסדר אותו כלכלית. לירון שרון עם הפרטים מהממלכה

(גודל טקסט)

כנראה שהעתיד של ברוקלין בקהאם היה כתוב מהרגע שנולד עם אבא ואמא כל כך מפורסמים. בנם הבכור של דיוויד ו-ויקטוריה הספיק לעבור מספר תחומי עניין שונים כדי לגלות שצילום הוא הדבר שממלא אותו, אבלצריך להתפרנס ולכן הוא הלך בעקבות הוריו ונכנס בסערה אל עולם האופנה. האנגלי בן ה-22 נבחר להיות הפנים של מותג הלייף סטייל הבריטי "Superdry" (הנמכר גם בישראל) והוא רוויח קצת פחות משלושה מיליון דולר. סכום מטורף לכל הדעות.

עוד כשהיה בן 14 כיכב ברוקלין על מספר שערים של המגזין הנחשב ביותר בעולם האופנה "ווג" ועם אמא שהיא אייקון אופנה בכל העולם ובעלת מותג משלה, תהיו בטוחים שהוא הולך לזרוח ולהצדיק את הסכום הענק שיקבל. זו הזדמנות של פעם בחיים עבור ברוקלין, שבדומה לאביו חתם על חוזה שמן עם חברת אופנה.הקמפיין הזה יהפוך אותו לשם מבוקש בעולם אופנת הגברים", אמרו בסביבתו.

ארוסתו, ניקול פלץ, הופיעה איתו בכמה קמפיינים פרסומיים, וגם אחיו הצעיר, רומיאו, ייצג בכבוד את משפחת בקהאם כשכיכב בקמפיין חג המולד של "Burberry", אבל מתמקד בעיקר בלהמשיך את דרכו של אבא דיוויד ככדורגלן. את ברוקלין כדורגל פחות מעניין והוא אפילו לא עוקב אחרי מסי ורונאלדו. אחרי מי הוא כן עוקב חוץ מאגדת הכדורגל לה הוא יכול לקרוא אבא? ניימאר, זלאטן, גראת' בייל ומרסלו. עם 12.5 מיליון עוקבים, כנראה שברוקלין בדרך להפוך למגה סטאר בזכות עצמו. אגב, בזמנו החופשי, הוא אוהב לבשל עם אבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי