"אתם תהיו בשוק": אסי בוזגלו עזב בטעם רע ועקץ

אסי בוזגלו | נוי דקל

כדורגלן העבר וזוכה העונה הקודמת של "הישרדות" הכריז במפתיע כי הוא ו"מפגש השייח'" כבר לא: "אין לכם מושג כמה אני שמח שאני כבר לא חלק מהדבר הזה". וגם: ה"סכסוך" עם רגב הוד וה"טעות" של אוהד

(גודל טקסט)

לאחרונה מי שמככב במדורינו בלי סוף הוא השורד בהווה והאח הבכור למשפחת הכדורגל הכי מפורסמת בישראל, אוהד בוזגלו, אך מי שמצא את מקומו הטבעי וחזר לספק כותרות הוא אחיו הצעיר והזוכה של העונה שעברה, אסי בוזגלו. עם 289 אלף עוקבים באינסטגרם, כדורגלן העבר השיב על שאלות העוקבים בגרסת אמת/שקר וחשף מספר פרטים מעניינים ביותר.

הפרט הראשון והמפתיע ביותר, הגיע לאחר שנשאל השייח' בוזגלו האם זה נכון שהוא כבר לא הפרזנטור של "מפגש השייח'". אסי השיב: "אמת! ואין לכם מושג כמה אני שמח שאני כבר לא חלק מהדבר הזה, יום אחד אספר לכם את כל האמת, ואתם תהיו בשוק!", סיקרן את אלפי הצופים בסטורי שלו. כזכור, לאחר הזכייה בהישרדות זכה אסי בקמפיין של מאפיית "מפגש השייח'", אז פירסם את מארזי המאפים והסמבוסקים שלהם לאפייה ביתית תחת הסלוגן "כל אחד נהיה לי פה שייח'". בזכות הכינוי שהדביק לו מנחה הישרדות גיא זוארץ, "שייח' בוזגלו", זכה אסי בקמפיין.

ככת לא ברור מה קרה בין הצדדים אבל כפי שסיפר הוא כבר לא הפרזנטור של הרשת ואנחנו מצפים בקוצר רוח לשמוע מה קרה שם. עוד חשף שהוא היה מעדיף שאחיו הגדול היה מחכה ולא משתתף בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP", זו שהגיעה מיד אחרי הזכייה שלו. בימים אלו אסי ואשתו עדי שנמצאת בשבוע ה-35 להריון הרביעי שלה, מצפים לעוד בת, והעוקבים מסתבר גם התגעגעו לחברות הקרובה שלו עם הזמר רגב הוד. אסי נשאל האם הם בסכסוך בוזגלו השיב: "שקר גס. אוהב אותו".

הסטורי של אסי בוזגלו
הסטורי של אסי בוזגלו | מסך, אינסטגרם
הסטורי של אסי בוזגלו
הסטורי של אסי בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי