מה גרם למירן בוזגלו לפרוץ בבכי רגע לפני הטיסה?

מאור ומירן בוזגלו | אינסטגרם

כדורגלני ישראל התפזרו ליעדים השונים בחו"ל לכבוד הפגרה: מאור גילה לעוקבים באינסטגרם מה הטריד את אשתו, שחקן בית"ר הציע נישואין וכוכבי מכבי ת"א קורעים את דובאי

(גודל טקסט)

הפגרה: הזמן לו מחכים ומחכות הכדורגלנים ונשותיהם, שלא מבזבזים דקה וברגע שהיא מתחילה הם עולים על המטוס ומתפזרים לחופשות נוצצות מסביב לעולם. הבוקר (חמישי) מאור ומירן בוזגלו עשו את הדרך לנתב"ג לקראת המראתם ליעד שכבר ביקרו בו בשנה שעברה – דובאי. רגע לפני הטיסה, בוזגלו חשף בסטורי שלו את הקושי של אשתו. "אמרה שהיא עייפה: ילדים, נקיונות, בישולים, עבודה ועוד מלא דברים, ואז טסים לחופשה קטנה, יוצאים מהבית והיא בוכה בגלל הילדים", כתב מאור באינסטגרם. וונדרוומן עם לב רגיש.

גם המכביסטים מבלים וקורעים את דובאי: מעיין ואבי ריקן כבר שלושה ימים מנצלים כל רגע ביעד המפנק לצד החברים הטובים ליאן וטל בן חיים, מאי ואייל גולסה ושחר פיבן. בגזרת הפועל חיפה, חנן ובר ממן הגיעו אמש ללונדון, ויעד מבוקש נוסף באירופה הוא אמסטרדם. אודליה וברוך דגו עשו את הדרך להולנד, שם פגשו את החברה הטובה שי זהבי, שמנצלת את הפגרה בנפרד מבעלה ערן כדי לארח את החברות הטובות שהגיעו לביקור מישראל וגם כמובן את ירדן ארד, ארוסתו של אלי דסה שחברה אליהן. גם הרווק הטרי, ירדן שועה, מעביר את הפגרה שלו באמסטרדם ואילו גיל ורועי קהת מטיילים להם בברלין, ככה שאירופה היא יעד מבוקש מאוד בקרב שחקני ליגת העל.

שחקני הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים החליטו להתקרב למסי, אמבפה וניימאר והמריאו לפריז. מדובר בליאת ודן איינבינדר, לצד החברים הטובים בן ויובל ביטון ואורן ביטון, שהחליט להפתיע את בת הזוג שלו שירז קליף, כרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים על רקע התפאורה הרומנטית ביותר בעולם: מגדל אייפל. את החגיגות לאחר ההצעה עשתה החבורה השמחה במסעדת "בלאגן" הפריזאית של אסף גרניט. חבר נוסף שלובש את המדים האדומים ביום-יום הוא עידן ורד, שלאור ההריון המתקדם בו נמצאת אשתו מאי, החליטו השניים ביחד עם בנם רוי והמשפחה לרדת לאילת ולעשות חופשה כחול-לבן בפגרה הנוכחית.

קרעה לנו את הלב. מירן בוזגלו מתקשה להיפרד מהילדים בדרך לדובאי | אינסטגרם
עושות את אמסטרדם. שי זהבי, ירדן ארד ודנה מלכה | אינסטגרם
החבורה השמחה מהפועל ובית״ר על רקע האייפל | אינסטגרם
גם הוא מבלה לו באמסטרדם. ירדן שועה | אינסטגרם
מדריך טיולים בפגרה. רועי וגיל קהת בברלין | אינסטגרם
עוד באותו נושא: מאור בוזגלו, מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי