דני אבדיה עדיין אחרי ערן זהבי, אך לא לעוד הרבה זמן

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה | GettyImages, Will Newton

הנציג שלנו ב-NBA חצה את רף 200 אלף העוקבים באינסטגרם ועלה למקום הרביעי מבין הספורטאים הישראלים. אנחנו מעריכים שהוא יכבוש את הפסגה בעתיד, לא רק בזכות היכולות, אלא גם בגלל הסטייל הנהדר. ומה לגבי זוגיות?

(גודל טקסט)

הישראלי השלישי ב-NBA, דני אבדיה, חצה את רף 200 אלף העוקבים באינסטגרם והפך לספורטאי הרביעי בישראל עם הכי הרבה עוקבים ברשת החברתית, שכבר מזמן הפכה ל"מדד להצלחה". במקום הראשון ניצב הליגיונר המצליח במדינה, ערן זהבי, עם 402 אלף עוקבים אדוקים, מיד אחריו מאור בוזגלו עם 384 אלף, כשאת המקום השלישי תופס הנציג הראשון שלנו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, עומרי כספי, עם 252 אלף עוקבים.

למרות שלא הצליח לזרוק לסל ורשם רק שני ריבאונדים וחטיפה בניצחון על קליבלנד, בו שותף ל-16 דקות בלבד, הפורוורד של וושינגטון וויזארדס עושה חיל ב-NBA וזוכה לשבחים על ביצועים מדי שבוע. הקריירה שלו מעבר לים גורמת לכמות עוקבים הן מישראל והן מארצות הברית לעלות בצורה עקבית, אבל היכולת והקריירה הבינלאומית הן לא הסיבות היחידות. אבדיה בסך הכל בן 20, אבל יש לו סטייל מהטובים שיצא לנו לראות כאן במדור, ולראייה – חשבון האינסטגרם שלו מוצף בתמונות שלו באאוטפיטים שונים בסטייל ייחודי, מגניב והכי מרענן שיצא לנו לראות לאחרונה.

מה שלא ברור בימים אלו הוא הסטטוס הזוגי של הכדורסלן, המתנשא לגובה של 2.05 סנטימטרים. כזכור, הפעם האחרונה שבה סיפרנו לכם עליו ועל בת הזוג נעמה כרמל הייתה כשהוא עזב לטובת הקריירה בארצות הברית באוגוסט 2020, כלומר לפני שנה ושלושה חודשים. מאז הוא פורח, והיא הספיקה להשתחרר ולנסוע לטיול הגדול במרכז אמריקה. הם עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, אך אין זכר לקשר ביניהם, לא בתמונות זוגיות ולא בלייקים או תגובות בחודשים האחרונים. עד שנבין לגבי הסטטוס הזוגי שלו, רק נגיד שלגבי מספר העוקבים שלו, שני הכדורגלנים זהבי ובוזגלו עדיין הרבה לפניו, אבל אבדיה צעיר ובתחילת דרכו, כך שלהערכתנו ייתכן מאד שהוא עתיד לעקוף אותם.

האינסטגרם של דני אבדיה | אינסטגרם
עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי