"תת רמה, היא אפילו לא ראויה להתייחסות": אוהד בוזגלו סוגר חשבון

אוהד בוזגלו | צילום מסך

לאחר שהודח סופית מ"הישרדות VIP" בתום מועצה סוערת, כדורגלן העבר התארח ב"מהדורת השבט" וסיפר על ההתקפלות של זוהר שטראוס, מערכת היחסים המורכבת עם ג'קי אזולאי והטעות של מעיין אשכנזי

(גודל טקסט)

אחרי מועצבת שבט סוערת שבסיומה הוא הודח סופית מ"הישרדות VIP", אוהד בוזגלו התארח ב"מהדורת השבט" עם יעל בר זוהר ב"רשת 13" ודיבר על הכל בריאיון ראשון לאחר ההדחה.

בוזגלו פתח את דבריו וסיפר על התחושות לאחר ההדחה מהמשחק: "עצוב, באמת עצוב, רגע קשה. חבל לי שזה נגמר. אני עומד מאחורי כל מילה שאמרתי וגאה בדרך שבה שיחקתי. היא אמנם הייתה קצרה, אבל אני גאה בעצמי וחבל לי שזה נמר מוקדם גם בשבילי וגם בשביל הצופים".

על המהלך שהוביל להדחתה של מעיין: "הנקמה הספורטיבית שלי, מאוד רציתי להדיח אותה, כשעברתי לבקתה די ויתרתי על המשחק והיה חשוב לי להגיד לכל אחד מהשורדים כמה הם פספסו אותי ושהייתי נאמן להם ושהם לא ראו את אוהד האמיתי ועל זה הצטערתי. הרגשתי שאני בחוץ ורציתי נקמה ספורטיבית. אני שמח שהצלחתי לעשות את זה לפני שהדרך של הסתייימה".

אוהד בוזגלו | אור גפן

על זוהר שהוביל להדחתו: "זה לא הפתיע אותי, כי זוהר שטראוס מלכתחילה הוא בן אדם לא אמין שאי אפשר לסמוך עליו ואמרתי את זה לגדי. הלכתי איתם למהלך כי אין לנו ברירה ורצינו לעשות מהפך ובעיניי מה שהוא עשה זה מגוחך. כולם רואים, אני לא צריך להגיד את זה. הוא עשה את זה מאגו ומסגירת מעגל, בעונה שעברה אחי אסי הוביל מהלך להדחתו. האגו השתלט על הסיטואציה והוא לא פעל מהראש כמו שמצופה מבחור כמוהו. לא רדפתי אותו, הוא לא עניין אותי, אני חושב שהוא עסוק כל הזמן בלהתמסכן וגם כשהוא עושה מהלך הוא התחנף לדודו. כל הזמן התמסכנות. עשית כבר מהלך, תהיה גבר ותעמוד מאחוריו. לי היה ברור שדודו, יונתן וג'קי לא יסלחו לו על זה".

בוזגלו התייחס גם לג'קי אזולאי, איתה הוא ממש לא הסתדר באי: "מה שיוצא לבחורה הזאת מהפה זה תת רמה, היא לא ראויה אפילו להתייחסות. אני עוד הייתי עדין איתה, כי אני מכבד נשים, מה לעשות. היא חיפשה אותי מהרגע הראשון, היה לה קשה עם הנוכחות והדומיננטיות שלי. היא חששה ופחדה ממני לאורך כל הדרך. מה זה סגנון הדיבור הזה, מה זה הדבר הזה, תת רמה".

על מעיין אשכנזי: "היא גמרה לי ולה את המשחק. נקודה. בן אדם שבוגד בברית החזקה שלו, לא יכול להגיע יותר מידי רחוק. אני אהבתי את מעיין, היא הייתה אמורה להיות הכי קרובה אליי והרגשתי שהיא איתי בסיטואציה. הבעיה באישיות שלה שהיא מושפעת מהר מאוד".

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | ניר פקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי