דודו אוואט "איבד את זה" וחזר בו: "אני נדלק מהר ויורה, הגזמתי"

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

אחרי שהטיח בזוהר שטראוס דברים קשים מאוד במהלך מועצת השבט של "הישרדות VIP", כדורגלן העבר לקח צעד אחורה: "התפרצתי על מאה ואז עליתי למאתיים ולא היה שוער שיעצור אותי". שטראוס מיהר להגיב

(גודל טקסט)

מעיין אשכנזי הודחה בסיומה של מועצת שבט סוערת במיוחד ב"הישרדות VIP" ונדהמה לגלות שגדי, שירה וזוהר חברו לשומר הבקתה, אוהד בוזגלו, והצליחו להדיח אותה מהאי במפתיע. מי שלקח קשה את הדברים הוא מנהיג הברית, שוער העבר דודו אוואט, שהיה בטוח שחברתו הטובה ג'קי אזולאי נמצאת בסכנת הדחה והעביר לה את שרשרת החסינות האישית. "היום אני באמת יכול להבין מה עשו לזוהר בעונה הקודמת של הישרדות", אמר אוואט רגע אחרי ההדחה של בת בריתו.

"אני חושב שזוהר הוא אחד האנשים הצבועים והשקרנים שפגשתי בחיים שלי", תקף אוואט הנסער, "הוא בא כמו נמושה ופחדן, 'בבקשה שלא ישימו את השם שלי', כי אוהד רצה לשים את השם שלו. ובגלל זה הוא נמצא איפה שהוא נמצא, שנוא במדינת ישראל, כולם אמרו לי תיזהר מזוהר שטראוס אם הוא מגיע להישרדות". שירה אמרה לאוואט שהוא יתחרט על הדברים ושלא יפה להגיד "משהו אישי". בתום הפרק, אוואט חזר בו והתייחס לדברים הקשים שהטיח בזוהר.

"ברוך הבא להישרדות. מבחינתי מועצת השבט זה המקום לפרוק הכל, זה חדר ההלבשה של המשחק הספציפי הזה. ברגע שהבנתי ששיקרו לי, התפרצתי על מאה ואז עליתי למאתיים ולא היה שוער בשער שיעצור אותי. כשאני מסתכל על זה מהבית קל להגיד שאפשר היה להנמיך קצת את הווליום ולדבר אחרת וזה נכון, אבל אני מכיר את עצמי כבר 44 שנה ויודע שאני נדלק מהר, יורה מהר, אבל גם נכבה מהר. בכל מגרש שאני נמצא בו אני מביא קודם כל את הבנאדם שאני כי מי שמשנה את כל הערכים בהתאם לסיטואציה ייסע רק באוטובוס המאסף. אני סומך על זוהר שהוא גם מבין את זה, אבל בכל מקרה אני אגיד לו – וואלה הגזמתי אחי וסחתיין על המהלך!", סיכם.

דודו אוואט, זוהר שטראוס
דודו אוואט, זוהר שטראוס | מסך, אינסטגרם

זוהר לא נשאר אדיש והחליט להגיב על דבריו של אוואט וכתב לו כתגובה לסטורי: "תודה על תשומת הלב חבר. אין ספק שקשה לשמוע ולראות את עוצמות הרגשות אבל אני הראשון שאומר מפרידים בין המשחק לחיים, בין הפיליפינים לישראל, בין האי לבית. באנו לשחק. אוהב אותך חבר". בסיום הפרק אוהד בוזגלו הודח סופית ואילו מעיין הפכה לשומרת הבקתה לצד פאני בוזגלו.

אוואט שיתף גם פוסט באינסטגרם, בו כתב שהוא לא ישנה את הערכים שלו בהתאם לסיטואציה וקיבל לא מעט תגובות קשות. אחד העוקבים כתב לו: "איזה שיח נמוך, תתבייש לך. כשיעיפו אותך אני עושה מסיבה". אוואט השיב לאותו עוקב וכתב לו "מקווה שתזמין אותי, אתה נראה בחור של אחלה מסיבות. ברשותך לפי הלוק המהמם והמושקע שלך אני אגיע עם שומרי ראש". ג'קי, בת בריתו של אוואט , כתבה לו "אתה הלב שלי" וזכתה לתגובות שאפילו לא ראויות לאזכור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי