"היא הייתה בטוחה שהוא רווק": הרומן של ג'ק גריליש מסעיר את אנגליה

ג'ק גריליש
ג'ק גריליש | Lukas Schulze - UEFA / Contributor

ב"סאן" חשפו כי הכוכב "המבולבל" של מנצ'סטר סיטי יצא לדייטים סודיים עם כוכבת ריאליטי, בזמן שהוא עדיין בזוגיות עם חברתו סאשה אטווד. איך הם הכירו ומה חושבים חבריו לקבוצה? "הוא מתנהג כמו כלבלב לידה"

(גודל טקסט)

מסתבר שג'ק גריליש נמצא בפלונטר רציני בכל הנוגע לחיי האהבה שלו, לאחר שב"סאן" חשפו את הדייטים הסודיים שלו ושל כוכבת הריאליטי הבריטית, אמילי אטאק, במלון יוקרתי בעיר מנצ'סטר.

לא ברור מה קורה בחיו אישיים של כוכב מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, שרשם קאמבק נוצץ ביורו האחרון לאהובת נעוריו, הדוגמנית סאשה אטווד, אך מאז דווח שהשניים פירקו את החבילה. כעת, החדשות החמות מכיוונו רומזות שהם דווקא שוב יחד, ולאמילי נמאס והיא הציבה לו אולטימטום.

הדיווחים בבריטניה מספרים שאמילי הבהירה ל"ג'ק המבולבל" שהוא חייב לבחור בינה לבין חברתו סאשה. מקורב לשחקןבן ה-26 סיפר: "ג'ק הרוס על אמילי שמחבבת אותו מאוד, אחרת כמובן היא לא הייתה מסכימה להיפגש איתו בסיטואציה כזאת כשהוא לא סגור עם מי הוא יוצא. אבל היא בכלל הייתה בטוחה שהוא רווק. זה מה שכל אחד היה מניח, הרי הם הכירו באפליקציית היכרויות".

עוד הוסיף הגורם לגבי מערכת היחסים של הכדורגלן וכוכבת הריאליטי: "אמילי ממש נהנתה מחברתו של ג'ק, אבל היא לא תישאר איתו אם הוא יחליט שהוא בוחר בחברה שלו. הכל תלוי בו".

מקורבים לגריליש מספרים שבזמן שהוא נמצא במערכת יחסים עם סאשה אותה הוא מכיר עוד מהתיכון, הוא מתקשר כל יום לאמילי בת ה-31. "השיחות ביניהם הן שיחת היום בחדר ההלבשה של מנצ'סטר סיטי", סיפר אחד מחבריו. "הוא מתנהג כמו כלבלב לידה", הוסיף חבר אחר לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי