"איזה פראייר איקרדי": התמונה הפרובוקטיבית של וונדה עוררה סערה

וונדה נארה
וונדה נארה | Mondadori Portfolio / Contributor

בזמן שחלוץ פריז סן ז'רמן מנצל את "חופשת הפיוס" לטובת תמונות זוגיות וחנופה, אשתו מקפידה לתעד את עצמה לבדה ועם כמה שפחות בגדים. לירון שרון עם הפרטים המלאים מדובאי והתגובות מהרשת

(גודל טקסט)

מאורו איקרדי ו-וונדה נארה לא יורדים מהכותרות מאז הבגידה לפני כחודש. כזכור, החלוץ תחילה הכחישה את הפרשה אך וונדה לא השתכנעה וביקשה להתגרש, אלא שאז הוא שלח לה מכתב שנגע לליב והיא התחרטה וסלחה לו. לאחר מכן הגיעו לאזניה פרטים נוספים שהכריחו את בעלה להודות שבגד בה.למרות זאת, השניים החליטו בשלב זה לא לפרק את החבילה ולהישאר ביחד.

מאז, איקרדי מתחנף לוונדה ברשתות החברתיות ומנסה להגיע אליה בכל דרך אפשרית, בעוד היא בוחרת להעלות תמונות לבדה. בשישי האחרון הגיע הזוג המגה מפורסם לדובאי, אולי יעד הנופש המבוקש בעולם שכידוע אהוב מאוד גם על כדורגלני ליעת העל. וונדה ומאורו הגיעו לגן העדן באמירויות והחלוץ, כרגיל לאחרונה, שיתף תמונה זוגית וכתב: "האישה של החיים שלי".

מנגד, וונדה פירסמה תמונה של עצמה בביקיני עם חוטיני קטן שחושף ישבן מפואר וכתבה: "יום טוב". בין אלפי התגובות האוהדות מצאנו לא מעט כאלו שפשוט לא הצליחו להבין איך סלחה לו וכיצד הוא העז לבגוד בה. "איך אפשר לבגוד בטוסיק הזה?", "עם ישבן כזה הוא בגד בה?", "איזה פראייר איקרדי", "הטוסיק שלך לא שווה אותו – שקרן נשאר שקרן", היו רק חלק מהתגובות שקיבלה. ולמרות הכל, גברת איקרדי בחרה לנסוע לנפוש עם בעלה במטרה לשקם את מערכת היחסים. המדור מקווה שזה יעבוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי