החבר הכי טוב של קורטואה והקבוצה האהודה בארץ: מישל גרציג נפתחת

מישל גרציג
מישל גרציג | יח"צ

בזמן הצילומים לקמפיין החדש של רשת ההלבשה התחתונה "פיקס", תפסנו את זוגתו של שוער ריאל לריאיון: כיצד הזוגיות השפיעה על הקריירה שלה, מתי הם יגיעו ביחד לישראל ומי לימד את טיבו עברית?

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שסיפרנו לכם על השגרירה היפייפיה שלנו במדריד, מישל גרציג, היא זכתה לביקור של חברתה אנה זק, שהגיעה ליהנות מזמן איכות איתה. כמעט חצי שנה אחרי שחשפנו בפניכם את הזוגיות של הדוגמנית הישראלית עם שוערה של ריאל טיבו קורטואה, גרציג בת ה-24 הגיעה לביקור כחול לבן ועצרה לפטפט איתנו בדירה התלאביבית שלה, שם הצטלמה לקמפיין החדש של רשת ההלבשה התחתונה "פיקס", עבורה היא החלה לשמש כפרזנטורית. "אני ממש מתרגשת", סיפרה אשת הכדורגלן היפה והוסיפה שהקודמות בתפקיד היו "נטע אלחמיסטר, עומר נודלמן ועדן פינס, שהן חברות טובות שלי".

האילתית במקור מסובבת ראשים, שומטת לסתות ומצדיקה בנונשלנטיות את ההתאהבות המטורפת של השוער הבלגי של הבלאנקוס. למרות שהיא חיה את החלום באחוזה מפוארת במדריד עם כדורגלן סופר מפורסם, שכמובן עזר לקריירת הדוגמנות שלה לנסוק, מישל מתגעגעת לישראל.

מישל, איך ההרגשה לחזור לישראל פעם ראשונה בסטטוס החדש – "אשת כדורגלן"?
"זה נחמד וכיף. מאוד התגעגעתי ואין כמו בבית. זה כל כך שונה מאירופה שזה מטורף ואי אפשר להסביר את זה במילים, אבל בסך הכל מרגיש רגיל. פונים קצת ברחוב אבל לא איזה משהו מטורף". 

מישל גרציג
מישל גרציג | יח"צ

עד כמה החיים שלך השתנו מאז שהכרת את טיבו קורטואה?
"ב-180 מעלות, כי עברתי למדריד שזה צעד ענק. בעצם עברתי לגור בחו"ל, משהו שאף פעם לא חשבתי שאני אעשה. תמיד חשבתי שלא אעזוב את ישראל, כי אחרי חודש אני חייבת לחזור והנה כבר חצי שנה לא הייתי פה. אבל כיף, באמת כיף. עברתי מהרגע שהפכנו להיות זוג".

מה הדבר שאתם הכי נהנים לעשות יחד?
"האמת שאנחנו אוהבים ללכת לשחק באולינג ומשחקי וידאו. אנחנו חולים על זה ואוספים כרטיסיות, זוכים בפרסים ומביאים לילדים של טיבו והם מבסוטים. וכן אני גם מנצחת אותו".

את נהנית ללכת למשחקים של ריאל?
"מאוד. זו אווירה קודם כל, ממש כיף. זה מגניב, לא יצא לי ללכת להרבה משחקים לפני כן וגם בעיקר זו גאווה וזה ממלא אותי לראות אותו. גם כשהם מנצחים וגם כשלא – ההרגשה שאני שם בשבילו זה הכל".

הבנת בכדורגל לפני שהכרתם?
"אבא, אחותי ואני, בגלל שאנחנו אילתיים, אז לא היינו נוסעים להרבה משחקים, אבל היינו צופים מהבית וזה היה הבילוי הקבוע שלנו. צורכים בעיקר כדורגל עולמי. בארץ המשפחה שלי אוהבת את מכבי חיפה"..

מי החבר הכי קרוב של טיבו בריאל?
"אדן הזאר, הוא גם מבלגיה אז הם בנבחרת יחד וגם בקבוצה".

לאיזו אשת כדורגלן את הכי קרובה?
"אשתו של דוד אלאבה, שלימאר, נהיינו חברות ממש טובות מאז שהם עברו למדריד. עם כל השאר יש קשר טוב אנחנו מדברות והם קיבלו אותי ממש יפה. הן ממש חמודות, יש כאלו שלא מדברות בכלל אנגלית והספרדית שלי עוד מקרטעת. אני ממש עובדת על הספרדית. מבינה הכל ומדברת קצת".

"האמת שאין על הספרדים, הם חמים ועוזרים לי ומתקנים אותי בשפה אם צריך. טיבו מדבר איזה שבע שפות המעצבן הזה. אני יושבת והוא קורא לי תגובות באינסטגרם בעברית.ואני אומרת לו: 'מה יש לך? איך זה קורה, אני לא מצליחה להבין'. כל פעם שהוא מגיב לי בעברית – אני מבטיחה שהוא כתב לבד, בלי העזרה שלי. הוא כותב ורק שואל אותי אם זה נכון. בסוף הוא יקלוט את העברית לפני שאני אדע ספרדית".

יש לכם שמות חיבה?
"בייבי. נשמע יותר טוב ממאמי, לא?" 

את מאד צעירה, אבל נראה שאת מתמודדת מעולה עם העובדה שיש לבן הזוג שלך שני ילדים. לא חששת?
"שום דבר לא מכין אותך לזה. על הנייר, זה מאד מלחיץ לשמוע שיש לו שני ילדים. אבל הגעתי לשם וטיבו לא גרם לי לרגע להרגיש לא בסדר וגם הילדים. ילד בן 4 וילדה בת 6, שמבינים את הסיטואציה ומקבלים בצורה כזאת, חמה ואוהבת, שאני לא מעכלת את הגיל שלהם. אין לי מילים, הם ממש מתוקים וזה מרגיש כמו משפחה ויש לי הרבה מזל. אנחנו מבלים המון ביחד".

מישל גרציג
מישל גרציג | יח"צ

ספרי לנו משהו אחד שאנחנו לא יודעים עליכם.
"באמת שיש מלא. אנחנומכורים למשחקי קופסא. כל ערב במקום לצאת לבלות, אנחנו יושבים בבית ומשחקים משחקי קופסא. אנחנו משחקים ג'נגל ספיד, ששם נשברות לי ציפורניים על ימין ועל שמאל. ומונופול. אם אני מנצחת אז הוא מתעצבן, ואם הוא מנצח אז אני מתעצבנת".

מתי אתם צפויים להגיע לחופשה ראשונה משותפת בישראל?
"שאלה טובה. היינו אמורים להגיע בדצמבר אבל זה לא יסתדר, כי זזו לו כמה משחקים אז נראה. מקווה מאוד שתחילת שנה הבאה. נזרום. ברגע שיתאפשר, נגיע".

לסיום, מה החלום הכי גדול שלך?
"לפרוץ בגדול. שער בווג זה ציון דרך שאני אשמח להגשים".

מישל גרציג
מישל גרציג | יח"צ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי