הצהרת כוונות: וונדה נארה ומאורו איקרדי יוצאים לדרך חדשה

הרס עוד משפחה? איקרדי ונארה | רויטרס

אחרי שבועות ארוכים שבהם חלוץ פ.ס.ז' התחנף על בסיס יומי, אשתו שמה סוף לשמועות והעלתה פוסט משותף ראשון מאז סערת הבגידה

(גודל טקסט)

רק אתמול (ראשון) סיפרנו לכם על התמונה הפרובוקטיבית ששיתפה וונדה נארה, במהלך החופשה המשותפת שלה ושל בעלה מאורו בדובאי כזכור, אשת הכדורגלן והסוכנת שלו שיתפה תמונה של הישבן שלה בחוטיני במהלך רחצה בים וזכתה לאלפי תגובות ממיליוני העוקבים שלה, שחלקם תהו איך סלחה לאחלוץ על הבגידה וכיצד הוא בכלל העז לבגוד בה. אחרי שלושה שבועות של דרמה בלתי פוסקת, וונדה הצהירה היום על כוונותיה ושמה – לפחות בינתיים – סוף לחרושת השמועות.

אחרי שבשבועות האחרונים רק איקרדי שיתף באופן יום יומי תמונות משותפות שלהם ודאג להרעיף עליה אהבה וחנופה בלי סוף, ההתמדה שלו השתלמה, כי כעת וונדה התרככה וסוף סוף החליטה לחזור ולשתף בעצמה תמונה עם מי שבחרה שיישאר החצי השני שלה, למרות סערת הבגידה. הארגנטינאית העלתה תמונה משותפת שמסכמת את סוף השבוע הרומנטי שחוו יחד בקטאר וכתבה: "אחרי ארבעה ימים בלתי נשכחים אנחנו חוזרים הביתה להתרכז בדבר שהכי חשוב בעולם – הילדים שלנו".

הצעד הזה גדול כיוון שקבל עם ועשרה מיליון עוקבים באינסטגרם, וונדה מצהירה על כוונותיה – לחזור לפריז ולהתרכז בגידול חמשת ילדיה ושיקום מערכת היחסים עם הכדורגלן. וונדה סולחת אבל לא שוכחת ואיקרדי כמעט יצא מהמשחק שלה לנצח וכעת יצטרך לעשות הכל על מנת לא לקבל כרטיס אדום נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי