אדל על הזוגיות עם סוכן השחקנים ריץ' פול: "לראשונה בחיי, אוהבת את עצמי"

play
הזמרת אדל לצד בן זוגה, סוכן השחקנים ריץ' פול | GettyImages, Christian Petersen
אדל: לילה אחד בלבד, Adele One Night Only' אופרה ווינפרי 01:09

הזמרת המצליחה נפתחה וחשפה על היחסים עם הסוכן המפורסם של לברון ג'יימס: "הוא מצחיק וחכם, מרגישה ביטחון, נפתחתי לאהבה"

(גודל טקסט)

לפני מספר חודשים חובבי המוזיקה ואוהדי הספורט נדהמו לראות את הזמרת אדל עם בן זוג חדש, סוכן השחקנים ריץ' פול. לא ברור עד כמה קרובים היו השניים ומה אופי הזוגיות, אבל כעת הזמרת בת ה-33 סיפרה בתוכנית של אופרה ווינפרי עד כמה היא מאוהבת בו.

לדבריה, מערכת היחסים שלה עם פול היא "הפעם הראשונה בחיי שבה אהבתי את עצמי, ונפתחתי לאהבה ולאהוב ולהיות נאהבת על ידי מישהו אחר". אדל אומרת ש"מאוד מעניין לראות איך אני מגיבה לדברים שפוגעים בי, בתקופה כזאת, שאני מרגישה כל כך הרבה ביטחון בעצמי".

הזמרת אדל לצד בן זוגה, סוכן השחקנים ריץ' פול
"די מדהים לראות אותו עושה מה שהוא עושה, ועוד בקלות כזאת". אדל על ריץ' פול | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen

"הוא פשוט קורע, הו, הוא כל כך מצחיק, ממש, וכל כך חכם", סיפרה אדל, "ואת יודעת, הוא מאוד, מאוד חכם. די מדהים לראות אותו עושה מה שהוא עושה, ועוד בקלות כזאת, הכל נעשה בצורה חלקה מאוד".

פול פרץ לתודעה בארה"ב כסוכן של כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, כשהשניים הם למעשה חברי ילדות ולברון בטח בו בצורה עיוורת מאז ומעולם. פול, שלא סיים בית ספר, בתחילת דרכו מכר חולצות ספורט מתא המטען של הרכב שלו, ובהמשך בזכות הקרבה האישית ללברון עבד תחת הסוכן של לברון, ליאון רוז. אבל אז הוא החל בקריירה עצמאית כשלברון ניצב לצדו, ועם הזמן הפך לדמות חזקה בענף. כיום הסוכנות שלו (Klutch Sports Group, אותה ייסד ב-2012) כוללת כמה שמות בכירים בספורט האמריקאי, כמו בן סימונס, אנתוני דייויס, דריימונד גרין ועוד.