"אם לא אייל גולן, לא היו מדברים עלייך": סכסוך חדש בין ה"גולסטאריות"

ליהיא גרינר, רוסלנה רודינה | אינסטגרם, צילום מסך

שנה לאחר סוגיית הסכום שקיבלו על ההשתתפות בריאליטי הכדורגל, ליהיא גרינר ורוסלנה רודינה נגררו לוויכוח נוסף בקבוצת הוואטסאפ של המשתתפות. גרינר תקפה, רודינה ענתה: "מה שעשיתי בקריירה לא תציליחי לעשות גם עוד מאה שנה"

(גודל טקסט)

בסוף החודש תעלה למסך הריאליטי הכי בועטת בישראל "גולסטאריות" של HOT, ועוד לפני שהנבחרת הנשית של שייע פייגנבוים תככב מדיי שבוע בטלוויזיה, האקשן והריבים כבר החלו. ואם להיות מדוייקים, הם החלו כבר לפני קרוב לשנה, 24 שעות לפני שהייתה אמורה לצאת ולהצטלם לעונה החדשה של "גולסטאריות", ליהיא גרינר החליטה לבטל את השתתפותה. אז, בראיון לתוכנית "מעירים את המדינה" אצל מאיה בצלאל וקותי סבג, גרינר הסבירה את ההחלטה שלה – ועוררה סערה גדולה סביבה.

רק נזכיר שהשורדת ובוגרת האח הגדול יצאה נגד הגולסטאריות, אורטל עמר ורוסלנה רודינה מכיוון שהתלהמה על הסכומים הגבוהים שהן קיבלו בתמורה להשתתפותן בתוכנית, לעומתה- שסגרה חצי מהסכום של עמר ורודינה. "הן מקבלות כפול וחצי ממני בגלל שההיא המליטה תינוק מבן אל וזאת המליטה מאייל גולן", כך אמרה אז גרינר ופתחה חזית מול השתיים, שכמובן הספיקו כבר להשלים כשבוגרות הריאליטי הוזמנו לצילומים והסולחה צולמה ותשודר בעונה החדשה. כעת, סכסוך חדש נולד- הפעם בקבוצת הוואטסאפ הפרטית שלהן שהציתה את הסכסוך מחדש.

בחשבון האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס" פירסמו שהבלאגן התחיל מאיחולי מזל טוב לתו פרינס, בנה של עמר שחוגג יום הולדת ולבת של ליהיא שגם חוגגת היום. תקווה גדעון כתבה בהומור שאופייני לה: "מזל טוב לילדה שהמלטת". ליהיא הגיבה שזה היה בצחוק ולא צריך לקחת דברים קשה. רוסלנה כתבה שם: "צריך לדעת למי להתייחס ולמי לא, חוסר מודעות זה דבר חשוב" .ואז ליהיא הגיבה: "לא בזכות עצמך ולא בזכות נעליים לעולם. תצליחי כל החיים רק כי… אני אפילו לא צריכה להגיד. אם לא היה לך ילד איתו, היית נעלמת מזמן. לא להתחיל איתי בבקשה, זו האמת וכולם יודעים את זה".

רוסלנה מצידה לא נשארה חייבת וכתבה בקבוצה: "גברת ליהיא, אך ורק בזכות עצמי. תשלימי עם זה כי את מה שאני עשיתי בקריירה שלי עוד מאה שנה לא תצליחי לעשות". גרינר השיבה: "אם לא היה אייל, לא היו מדברים עלייך". רוס החזירה: "את לא מעניינת מאמי , תתקדמי לריב הבא שיקבל כותרות". שאר הבנות ניסו להרגיע את הרוחות וכתבו שהכל בצחוק, "בסך הכל איחלנו מזל טוב, איך זה הגיע למקום הזה?" ואז רוסלנה סיימה: "אם לא אני, אייל היה מסיים את הקריירה. זה משהו שאת לא יכולה לקחת ממני, זה משהו שאני עשיתי, עוד מאה כמוך לא יעשו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי