אחרי ההדחה מהישרדות: "הג'וב" החדש והמפתיע של אוהד בוזגלו

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | ניר פקין

אחרי שסיים את דרכו במשחק בשלב מוקדם מהצפוי, מאמן העבר החליט להישאר על המסך שלכם וסגר חשבון כמו שעוד לא שמעתם. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אוהד בוזגלו הודח סופית מ"הישרדות VIP" ועזב את הפריים טיים, אבל תסמכו עליו שהוא ממש לא מתכוון להיעלם. לאחר הפרק ששודר אתמול (שני), הודיע האח הבכור למשפחת בוזגלו שמעתה ואילך יסכם כל פרק ויביא את הפרשנות שלו בערוץ היוטיוב שפתח והיה לו הרבה מה לומר. "ג'קי היא המנהיגה החדשה של אפולאקי- מהפך. נו באמת. ג'קי הייתה ונשארה המנהיגה. כמה צביעות, זה פאתטי לראות את זה שהיא מופתעת שהיא המנהיגה", פתח בוזגלו וירה לכיוונה של היריבה המושבעת שלו.

צפו בפרשנות של אוהד

לאחר מכן עבר להגיד מה הוא חושב על יונתן בשן, כוכב הנוער: "יונתן 'זועם' על ההדחה של מעיין. יונתן הקטן עדיין לא הפך לגבר לצערי. עם כל הכבוד, הבנאדם נראה לא טוב על המסך. גם במשימה הוא נותן כבוד לדודו ואחרי זה אתה מתבאס עליו בטסטות? תפסיק להיות פחדן, יונתן. צא למשימה ותגיד לו אני רוצה. אתה ממשיך בקו הפחדני הזה, חסר האסרטיביות וחסר הכריזמה שאתה איתו מתחילת המשחק". כדורגלן העבר ממש לא חסך במה שהיה לו לומר, כפי שכבר התרגלנו לראות אותו גם על המסך, והמשיך לעבור אחד אחד ולהגיד את אשר על לבו כלפי חברי השבט שלו לשעבר.

"מעיין התחילה את הפרק אחרי שהודחה והגיעה לבקתה לפגוש את פאני ודיברה שטויות על נקמות ושלא היו נאמנים לה. מעיין, שכחת שבגדת בי. ברית ברזל. עזבי מעיין, גם המשחק שלך פאתטי עד עכשיו, מהבחינה הזאת שאת לא היית פקטור משמעותי חוץ מלהיגרר אחרי ג'קי". אוהד המשיך וירה ולא שכח גם את זוהר שטראוס, היריב המשפחתי הכי בולט של משפחת בוזגלו: "זוהר שטראוס – הבנאדם הכי לא חכם בתולדות הישרדות. אתה ממשיך להיות נבל ולהתפאר במהלכים שלא קיימים בכלל. אף אחד כבר לא יכול לראות אותך, אז אני לא יודע מה זו חוסר המודעות הזאת".

אוהד בוזגלו | צילום מסך

בוזגלו המשיך ברשימה והביע את דעתו גם על שירה, קובי וגדי, שהוא " היחיד שמשמח אותי והיחיד שמתנגח בג'קי", ואיחל לו ולאלה להגיע רחוק במשחק. כשהוא עם בטן מלאה על כל חבריו לשבט, פירגן לחיקוי שלו ושל אלה, עליו אחראיים יובל המבולבל ואודליה סוויסה, ושלח מסר אישי לדודו אוואט.""אני רוצה להגיד לך דבר אחד על המשימה, אני בחיים לא הייתי מלכלך עלייך בטסטות גם אם היית נראה כמו סבתא שלי במשימה והיית נופל. כאב לי לראות איך מדברים עלייך בקטע הזה במשימה ספורטיבית שהגוף שלך בוגד בך. רואים כמה אתה רוצה וג'קי ויונתן מסתלבטים עלייך. אני בחיים לא הייתי עושה את זה. זו אמירת כבוד בין ספורטאים. פעם ראשונה שהלב שלי יצא אלייך במשחק הזה".

אחרי המטווח בו ירה על רוב המתמודדים, סיים אוהד את הפרשנות שלו בטעם טוב בזכות היכולת של האיש והקוביות, מייקל לואיס: "מייקל, בחיים לא ראיתי גבר ישראלי עם יכולות גופניות כמו שלו מכונה הבנאדם הזה. תפס שלושה אנשים ב-17 שניות. מטורף. היה תענוג לראות אותך".

דודו אוואט | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי