"מבקשת מחילה": ארוסתו של סאן מנחם פרצה בבכי רגע לפני החתונה

פרצה בבכי לפני החתונה. ארוסתו של סאן מנחם
פרצה בבכי לפני החתונה. ארוסתו של סאן מנחם | מסך, אינסטגרם

רגע לפני האירוע המרש שייערך בקאי ריזורט של השף מושיק רוט, עמית פיליפ לא הצליחה לעצור את הדמעות. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

ההתרגשות בשיאה: ביום חמישי, סאן מנחם יישא לאישה את בחירת ליבו, עמית פיליפ. השניים צפויים להתחתן באולם האהוב על הכדורגלנים – הקאי ריזורט של השף מושיק רוט. לפני הרגע הגדול, פיליפ חגגה אמש (שני) עם חברותיה שליוו אותה לטבול במקווה, בזמן שמגן מכבי חיפה ישב על ספסל מבחרת ישראל ותמך בחבריו שניצחו את איי פארו 2:3 במשחק נעילת הקמפיין.

הכלה הנרגשת הופתעה לגלות שחברתה הטובה אירגנה לה טקס הפרשת חלה, שם היא התרגשה עד כדי דמעות ואמרה: "אתה נתת לי הכל ולא אף אחד אחר. תודה שאתה שומע את התפילות שלי. בורא עולם אני מבקשת ממך סליחה מעמקי ליבי. היו פעמים שלא הערכתי את מה שנתת לי, ובמקום לומר לך תודה רק התלוננתי. אני עפר ואפר ואתה כל העולם". אשת הכדורגלן ריגשה את החברות הקורובת, המשפחה ואת שאר חברותיה מעולם הכדורגל שהגיעו להרים ולשמח אותה.

עמית פיליפ
עמית פיליפ | מסך, אינסטגרם

בין נשות הכדורגלנים הקרובות לליבה של גברת מנחם לעתיד איתרנו את בר ממן, אור אצילי ואילנה חזיזה שהפכה בעצמה לנשואה טרייה לאחר שהיא ובעלה דולב נישאו בקיץ האחרון.

כזכור, בחודש פברואר האחרון, על רקע אצטדיון סמי עופר מול דירתם החיפאית, מנחם כרע ברך והציע נישואין למעצבת האופנה הפרטית שלו, שקיבלה זר פרחים ענק עם הכיתוב: "התינשאי לי?". המדור בטוח שעמית וסאן לא יצליחו לעצור את הדמעות גם ברגע המרגש ביותר. שיהיה במזל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי