זמר מוכר, שף מפורסם וחזיזה "הברמן": צפו בטירוף מהחתונה של אשכנזי

יובל אשכנזי, עדי אהרון
יובל אשכנזי, עדי אהרון | מסך, אינסטגרם

דודו אהרון הקדיש לזוג המאושר בלדה מרגשת, מושיק רוט היה אחראי על האוכל ורמי גרשון ודולב חזיזה דאו להשקות את החתן ולהרים את האווירה. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהאירוע של קשר מכבי חיפה

(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב לקשר מכבי חיפה, יובל אשכנזי, שהפך אתמול (שלישי) לגבר נשוי לאחר שהתחתן עם בחירת ליבו, עדי אהרון. הזוג האהוב שבר את הכוס באולמי "קאי ריזורט" של השף מושיק רוט, שם תתקיים חתונה חיפאית נוספת מחר, של סאן מנחם ועמית פיליפ. אחרי חמישה חודשים בהם היו מאורסים, זכו הכדורגלן ואשתו הטרייה לאירוע מרגש ועמוס במשפחה וחברים.

מי שדאגו להיות צמודים לחתן במהלך הטירוף ברחבה הם החברים הטובים לחדר ההלבשה: רז מאיר, עופרי ארד, דולב חזיזה, רמי גרשון, עומר אצילי ומנחם שאוטוטו יתחלף איתו במעמד.

שחקני מכבי חיפה רקדו, צחקו, שתו והרימו לחברם לקבוצה בלי סוף, כשגרשון היה אחרי לשאת את אשכנזי על כתפיו ואילו חזיזה כיכב בתפקיד "ברמן" ודאג להשקות את חברו הטוב בערק ישר מהבקבוק במרכז הרחבה. מי שבלט בחסרונו היה הקפטן הירוק של האלופה, נטע לביא, שעובר שיקום בלונדון זכר לפציעה ברגלו ולכן הוא ואשתו הטרייה שיר לוי נאלצו להיעדר מהאירוע.

דולב חזיזה משקה את יובל אשכנזי
דולב חזיזה משקה את יובל אשכנזי | מסך, אינסטגרם

רגע השיא היה כאשר הזמר המפורסם האהוב על ידי שחקני ליגת העל, דודו אהרון, הגיע להופיע ושר בלדה מרגשת בשם "נתת לי אותה" לנשואים הטריים ברחבת הריקודים, כשכל האורחים מקיפים אותו. יובל ועדי התארסו ביוני האחרון, כשבמהלך חופשה מפנקת במלדיביים שלף אשכנזי טבעת נוצצת ומשם כל השאר היסטוריה.. מזל טוב לזוג הירוק, נתראה שוב בחתונה של מנחם.

דודו אהרון
דודו אהרון | מסך, אינסטגרם
טירוף ברחבה
טירוף ברחבה | מסך, אינסטגרם
יובל אשכנזי מפזז
יובל אשכנזי מפזז | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי