לביא הפתיע, חזיזה כיכב והזמר הצהיר: החתונה הבלתי נשכחת של סאן מנחם

סאן מנחם, עמית פיליפ | אינסטגרם

יומיים אחרי חתונתו של יובל אשכנזי, מגן מכבי חיפה נישא לבחירת ליבו וחבריו הירוקים כיכבו: הקפטן שלח מסר מרחוק, הקשר גילה כישרון חבוי ואושר כהן סיפק הצהרה. צפו בתיעוד מהערב המרגש

(גודל טקסט)

"חתונת השנה זה הלילה", כך צעק לתוך המיקרופון אושר כהן, הזמר הצעיר (22) שהקפיץ את מאות האורחים של מגנה השמאלי של מכבי חיפה, סאן מנחם, שנשא לאישה אמש (חמישי) את עמית פיליפ שלו. אחרי שהתרגשה בטירוף ופרצה בבכי רק יומיים לפני היום הגדול במסיבת המקווה שלה, אתמול התרגשה הכלה היפה כשהכדורגלן שלה הגיע לנשק את מצחה, צעד איתה בשביל החופה והבטיח להיות שלה לעולמים. כזכור בשלישי שחקן חיפאי אחר התחתן בדיוק באותו המקום, יובל אשכנזי, ולמרות תחושת הדז'ה וו, מצאנו מספר חידושים בחתונה ששברה את שחקניה של אלופת המדינה.

האירוע הנוצץ נערך גם הוא כאמור באולמי 'קאי', ריזורט של השף מושיק רוט, שהפך השנה לאולם החתונות האהוב על מיטב שחקני הכדורגל בארץ בכלל ובמכבי חיפה בפרט, כאשר בין רשימת האורחים איתרנו את החברים הכי טובים של הנשואים הטריים: רמי גרשון ונטע אלחמיסטר שלו, עופרי ארד וארוסתו שני ברגר, רז מאיר ונוי ביבי, בן ולירון שהר, דולב ואילנה חזיזה, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי שהפעם הגיע גם עם אשתו אור אצילי, עידן ומאי ורד ועוד. גרשון היה אחראי פעם נוספת על נשיאת החתן על כתפיו, חזיזה שבלט גם בחתונה בשלישי אז היה אחראי להשקות את אשכנזי, הפעם עלה לעמדת הדיג'י ונתן "סשן" מיוחד ומנחם כיכב ורקד ושר לאשתו במרכז הרחבה.

רגע מרגש נוסף נרשם כאשר הקפטן הירוק, נטע לביא שנמצא כזכור בלונדון ועובר שיקום לאחר הפציעה, שוחח עם חברו הטוב ואשתו הטרייה ביחד עם החצי השני שלו שיר לוי. השניים אמנם רחוקים, אך זכרו לברך אותם ברגע השיא שלהם. לביא שיתף את התמונה בסטורי וכתב: "מזל טוב אהובים, איתכם בלב מרחוק". מנחם הציע לעמית שלו להתחתן בחודש פברואר האחרון עוד לפני שזכה בצלחת האליפות הירוקה. אחרי שזכה, כתבה לו מעצבת האופנה הפרטית שלו פוסט שחשף אתהאהבה הגדולה שהשניים חולקים: "כולם רואים על הדשא את סאן השחקן, אבל רק מי שמכיר אותך באמת זוכה להכיר את הצניעות ואת הלב הענק שלך! גאה במי ומה שאתה". עמית וסאן מנחם- שיהיה במזל.

סאן מנחם | אינסטגרם
סאן מנחם, עמית פיליפ | אינסטגרם
עומר אצילי, אור אצילי | אינסטגרם
דולב חזיזה בחתונה של סאן מנחם | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי